Sphagnum
Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 23:33

Hej gruppe,
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at blødgøre vandet lidt og har læst mig
frem til at man kan gøre dette med sphagnum. Jeg har dog ikke fundet ud af
hvordan man gør det i praksis.

Hælder man en håndfuld sphagnum i en spand, fylder op med postevand og lader
det stå en dagstid eller skal man filtrere gennem en gang sphagnum. Jeg
havde en ide om at man kunne lave en stor si man kunne fylde et sphagnum lag
i og så hælde vandet ud i sien så det dræner igennem. Der er sikkert 1000
andre måder også.

Nogle her der har en god måde at gøre det på?

MvHans