rute uden om kassel på vejen til gardasøen
Fra : Per Larsen

Dato : 05-06-05 19:19

har læst tidligere om en rute herinde der gik uden om kassel med
mindre trafik og kun ca 30 km længere.
men kan ikke finde denne posting mere, måske nogen ligger inde med den
gerne med en beskrivelse hvordan jeg får min tomtom3 til at følge
denne rute istedet for over kassel.

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 05-06-05 19:31

" <dataper@nospam.post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men kan ikke finde denne posting mere, måske nogen ligger inde med den
> gerne med en beskrivelse hvordan jeg får min tomtom3 til at følge

Hej Per

Lige efter gøtingen (rasteplads ) tager i vej 27 så kommer i uden om kassel

MVH
Hans Kurt

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 05-06-05 20:44

"Per Larsen" <dataper@nospam.post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men kan ikke finde denne posting mere, måske nogen ligger inde med den
> gerne med en beskrivelse hvordan jeg får min tomtom3 til at følge

Prøv at sætte Leipzig ind som et punkt på vejen.
Det er ihvertfald den vej over !

ivan, århus

Fra : uffe eriksen

Dato : 05-06-05 21:58

> Kør via Innsbruck hvis det er naturoplevelsen i vil have. Men der er
forholdsvis stejlt...

P.s. I Tyskland kan jeg med fordel anbefale at man undgår Kasselbakkerne.
Dette gøres ganske nemt ved at man ved Hannover kører til venstre ad
motorvej A2 mod Braunschweig, Magdeburg. Herefter ad A14 og A9 i retning mod
Nurnberg/Munchen. 30 km længere end gennem Kasselbakker, men meget bedre
vej.

Lars.

Fra : Højby

Dato : 06-06-05 15:42

Kan se at Uffe fandt min beskrivelse.

Indsæt først Magdeburg, og når du når Magdeburg, indsættes Munchen. Så
skulle det virke.

Lars.

Fra : T. Hartung

Dato : 06-06-05 16:25

> [...]
> men kan ikke finde denne posting mere, måske nogen ligger inde med den
> gerne med en beskrivelse hvordan jeg får min tomtom3 til at følge

Undskyld jeg ikke har nået at svare på din mail.

Du skal nord om Harzen drej ved Hannover over Branunschweig A2 - herefter
mod Leipzig på A14 - fra A14 på A9 syd for Leipzig mod Nürnberg - her møder
du "dem fra A7'ern".

På TT-3 finder du kortet "Major Roads of Europa" gå ind i rejseplan og
indtast din tur og indsæt et "viapunkt" på A9 eks. omkring Hof - du skal
sikre dig at punktet ER på motorvejen så du kører "igennem" punktet ellers
bliver TT bare ved med "foretag en U-vending".

Når din rejseplan er lagt fast - kan du skifte til de enkelte landekort igen
og rejseplanen vil stadig være der - du skal bare skifte landekort i
Tyskland og igen Italien. Prøv dig lidt frem - held og lykke!
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige (lidt endnu)
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : uffe.j

Dato : 07-06-05 20:48

Kommer da an på hvor du skal hen. Til Sydfrankrig kører jeg over Køln og
Luxemborg.

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-06-05 13:34

uffe.j wrote:
> Kommer da an på hvor du skal hen. Til Sydfrankrig kører jeg over Køln
> og Luxemborg.

Gardasøen...Gardasøen....hvor pokker er det nu den er henne?

vh
Jan

Fra : Bent Olsen

Dato : 21-06-05 13:02

Per Larsen skrev i meddelelsen ...

>har læst tidligere om en rute herinde der gik uden om kassel med
Hvis det er vej 27 vi taler om,
hvar jeg igennem i Søndags, der er meget vejarbejde i øjeblikket,
det var en besværlig tur.
Bent

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 24-06-05 22:30

Hej

Jeg har lige hørt at gennem Brenner tunnelen skal man på regne 6 timer kø

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF