kuglegrill
Fra : John

Dato : 05-06-05 16:15

vi skal til at invester i ny grill til camping der er mange muligheder men
fik øje på en lille kuglegrill fra Cobb er der nogle der har prøvet denne
lille model?

John fra Fyn

Fra : Klaus Kolle

Dato : 05-06-05 20:48

On Sun, 5 Jun 2005 17:14:31 +0200, "John" <fynbo@pc.dk> wrote:

>vi skal til at invester i ny grill til camping der er mange muligheder men
>fik øje på en lille kuglegrill fra Cobb er der nogle der har prøvet denne
>lille model?

Ja, jeg fik en i fødselsdagsgave i år og har prøvet den nogle få gange
indtil videre.

Den er på mange måder ligesom alle andre varmluftsovne (=kuglegriller
mv), dog synes jeg at 6 stykker QuickGlow er for lidt til f.eks. at
stege et stykke kød - 8-9 stykker er bedre. Men måske skal jeg bare
arbejde lidt med sagen så jeg får den rette fornemmelse af hvordan den
fungerer. Jeg er vant til den store Weber hjemme på terrasen.

Har også købt wok og pande og har forsøgt en gang wokmad - igen skal
der altså godt med kul i før det kører som jeg ønsker det.

Den er nem at gøre ren for det meste kan gå i opvaskeren.

Klaus - Silkeborg

Fra : Søren

Dato : 06-06-05 09:50

> vi skal til at invester i ny grill til camping der er mange muligheder men
> fik øje på en lille kuglegrill fra Cobb er der nogle der har prøvet denne
> lille model?

Super grill, den fungere faktisk også om vinteren da den er isoleret.
Hvilket også gør at den er nem at flytte på mens den er varm. Jeg stegte en
hel kylling i vinter i -5 graders kulde på 7 briketter !

Den er faktisk størrer end den ser ud til på billeder, jeg blev ihvertfald
overrasket !

Største minus er nok at den ikke har en rist, men en grillplade. Hvilket gør
at pølserne ikke bliver rigtigt stribede som jeg synes grillpølser skal være

Fra : John

Dato : 10-06-05 12:54

Tak for de gode svar, det lyder som en god camping grill.

MVH John Fynbo