hvem importere
Fra : S.B.

Dato : 04-06-05 09:57

Nogen der ved hvem der importere TEC campingvogne i dag, eller hvem har
gjort engang?

Steen

Fra : Campingstuff

Dato : 04-06-05 12:41

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvem der importere TEC campingvogne i dag, eller hvem har
> gjort engang?

Jeg kan ikke umiddelbart finde en importør, men prøv og skriv til
http://www.cccm.dk/ de forhandler dem og må da vide noget.

vh
Hans Jørgen

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 05-06-05 21:58

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvem der importere TEC campingvogne i dag, eller hvem har
> gjort engang?

Det svinger lidt fra år til år, hvilke forhandlere der sælger det tyske
mærke. Jeg mener, at forhandlerne importerer dem selv direkte fra fabrikken,
men de har en "forhandlerforening". Det er vist nok Bo Hansen, fra Safari
Caravan, der er formand, Han kan hjælpe dig med mere viden. Hvis du vide
noget generelt om vognene, er den tyske hjemmeside nok den bedste. Men vær
opmærksom på at udstyrsniveauet er forskelligt i Tyskland og i Danmark.
Safari Caravan har en detaljeret prisliste, og er flinke til at sende den,
også selv om du kun skriver pr. e-mail.

Hvis du går ind på fabrikssiden, www.tec-caravan.de og vælger
"Händleradressen" og igen vælg "Dänemark", så kan du måske finde en
forhandler fra din egen landdel. Du kan også vælge her:
- Safari Caravan, Struer: www.safari-caravan.dk
- Silkeborg Camping: www.silkeborgcamping.dk
- Brøns Caravan, Skærbæk: www.bronscaravan.dk
- Fredericia Campingcenter: www.chr-feldcc.dk
- Vestsjællands Campingcenter, Dalmose: www.vs-camping.dk
- CC Camping og Marine, Grevinge (Holbæk): www.cccamping.dk
Udover de 6 forhandlere fra listen har Vallø Caravans også mærket.
--
Mvh.

J-P. Rasmussen
sletmigførst.jpr@campingferie.dk

I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.

Fra : S.B.

Dato : 07-06-05 18:38

"Jens-Peder Rasmussen" <sletmigførst.post@it-entre.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - CC Camping og Marine, Grevinge (Holbæk): www.cccamping.dk
> Udover de 6 forhandlere fra listen har Vallø Caravans også mærket.

Takker mange gange for de svar, har nu fundet det jeg skal bruge

/S