Åhe neeeej LILLE Mathias.....
Fra : verner

Dato : 01-06-05 13:50

Nu har Anne Vibekes "campingudsendelser" nået bunden. Det handler ikke om
camping, men om LILLE MATHIAS !

Lille Mathias er blevet hele 2 år !Hurra Hurra!!!
Lille Mathias kører i bil!
Lille Mathias må ikke få slik!
Lille Mathias skal i seng!
Lille Mathias får tøj på!
Lille Mathias fisker med net!
Lille Mathias fanger en STOR tangloppe!
Lille Mathias skal have mad og noget at drikke!
vil lille Mathias have sodavand elller mælk ?? NEEEJ HVOR ER DET SPÆNDENDE!
SPÆNDINGEN ER NÆSTEN IKKE TIL AT HOLDE UD HVAD VÆLGER LILLE MATHIAS MON DOG?
Lille Mathias skal have middagslur!
Lille Mathias spiser snobrød!
Lille Mathias spiser MERE snobrød!
Lille Mathias går en tur!
Lille Mathias kører med hestevogn!
Lille Mathias får mad igen!
Lille Mathias bruger dyr som legetøj!
Lille Mathias spiller bold med din mor!

=Anne Vibeke udsendelse = LORTEUDSENDELSE.

MATHIAS I FOKUS HELE TIDEN!! VI CAMPISTER ER SKIDE LIGEGLAD MED LILLE
MATHIAS.

GEM DET TIL FAMILIEALBUMMET.

Hilsen
verner

Fra : Henrik & Karina

Dato : 01-06-05 15:10

Fra : verner

Dato : 01-06-05 15:31

"Henrik & Karina" <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja Henrik dit indlæg er lidt primitivt! men garanteret underholdende humor
for typer af din slags der kan få øje
på sammenhængen!
"Malerhjerne" er det virkeligt det bedste din lille hjerne kan finde på?

Hilsen
verner

Fra : Henrik & Karina

Dato : 01-06-05 15:47

Sådan som du har det med lille mathias tror jeg der er mange herinde som
har det med dig. du er og bliver en skodpersom som skulle have klippet
din internet forbindelse..

Henrik

Fra : verner

Dato : 01-06-05 16:31

> Sådan som du har det med lille mathias

Jeg har det overhovedet ikke noget imod lille Mathias! Du har simpelthen
forstået og fattet hvad mit indlæg handler om!
Kan du ikke få en voksen til at forklare dig pointen?

>tror jeg der er mange herinde som har det med dig. du er og bliver en
>skodpersom

Og du viser hvor primitiv DU er.

>som skulle have klippet din internet forbindelse..

Sig til din mor at hun skal sætte kode på PCen
så du ikke kan bruge den, for du er ikke stor
nok til at deltage i de voksnes debat. Jeg vil ikke
kalde DIG for en skodperson for det ville være
at hive dig op på FOR højt niveau.

> Henrik

Hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 02-06-05 04:56

> [...]
> har det med dig. du er og bliver en skodpersom som skulle have klippet din

Hejsa

Suk. Kan i ikke bare sætte ham i filtret lige som alle vi andre har gjort!

Hvis man bruger Outlook E går man med indlægget markeret op i linien for
oven under meddelelse, finder, Opret Regel ud fra meddelelse, og hakker af
efter temperament.

Langt mere effektivt - og mere behageligt for gr.

Fra : verner

Dato : 02-06-05 13:19

> [...]
> efter temperament.
>
> Langt mere effektivt - og mere behageligt for gr.

Hvad med dig selv ?
Hvorfor gør DU det ikke selv??? er nysgerrigheden for at læse
mine indlæg FOR stor ))

Hilsen
verner

Fra : Michael

Dato : 02-06-05 15:08

On Thu, 2 Jun 2005 14:18:35 +0200, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> wrote:

>"Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad med dig selv ?
>Hvorfor gør DU det ikke selv??? er nysgerrigheden for at læse
>mine indlæg FOR stor ))
>Hilsen
>verner
Hmm, verner, nu er du jo DUM!!
alle her i gruppen der svarer dig har jo stort set alt med hva du
skriver i deres svar ........ han er sgu ikk den eneste om
problemmet!!
Kan du for hel... ikke bare beholde din mening for dig selv når det er
sådan noget liogegyldigt noget

hilsen en mere der er træt af VERNER!!

Fra : Sten Bo

Dato : 02-06-05 15:49

"Michael" <neverspam@sport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> problemmet!!
> Kan du for hel... ikke bare beholde din mening for dig selv når det er

Hvorfor skændes når man kan .....

Alle disse svar kan ses dem der filtrerer - næste udvej er så at sætte
filtret på jer også - i er lige så trælse som dem i skælder ud.

er der et missing link?

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 02-06-05 16:11

"Michael" <neverspam@sport.dk> skrev i en meddelelse
> On Thu, 2 Jun 2005 14:18:35 +0200, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> wrote:
[klip]

Kan vi ikke formå jer til at rå-klippe i Lille Verner og hans udgydelser,
inden I svarer på dem ?
Ellers er der ikke den store fidus i at have ham i KILL-filter.

På forhånd tak.

ivan, århus

Fra : kbe

Dato : 01-06-05 15:19

Kære Verner
Jeg læser dine indlæg med interesse. Jeg synes de udstråler en form for
intolerance. men ok det er din mening.
men jeg har aldrig troet at du er direkte DUM, men den opfattelse må jeg få
nu.
Du har tidligere skrevet om lille Mathias, og du syntes at det du var dumt
og trættende at se og høre om ham. OK det er din mening.
MEN ER DU SÅ DUM?????, at du ikke kan finde ud af at slukke for dit
fjernsyn, når der er noget du ikke vil se.
Jeg begriber og forstår simpelthen ikke din stupiditet, behold den for dig
selv, og lad os andre ikke mere høre fra dig med den slags underl,ødige
indlæg.
På forhånd tak, selv om jeg tvivler på at du har intelligens nok til at
forstå at vi er trætte og lede af at læse dine indlæg.
på trods af, med venlig hilsen
kjeld

Fra : verner

Dato : 01-06-05 15:49

"kbe" <bentzen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kære Verner
> Jeg læser dine indlæg med interesse.

Tak for det, men sætter det noget igang på din harddisk?

Jeg synes de udstråler en form for
> intolerance. men ok det er din mening.

Næe det er DIN mening ) jeg påviser og fremsætter på demokratisk vis
min mening om Anne Vibekes amatøragtige "campingudsendelser" som handler
om LILLE MATHIAS.

> men jeg har aldrig troet at du er direkte DUM, men den opfattelse må jeg
> få nu.

Det er DIN opfattelse! ikke min ))
Ja jeg forsøger også at tyde dig ! hvis der er noget at tyde?

> Du har tidligere skrevet om lille Mathias, og du syntes at det du var dumt
> og trættende at se og høre om ham. OK det er din mening.

Ja det er min mening, den del har du opfattet korrekt. Det har ikke meget
med camping at gøre, som udsendelsen giver sig ud for!
Det hører mere hjemme i familiealbummet.

> MEN ER DU SÅ DUM?????, at du ikke kan finde ud af at slukke for dit
> fjernsyn, når der er noget du ikke vil se.

Jo da ! MEM jeg vil GERNE se den udsendelse , eller kan jeg jo ikke
kritisere den! så hvorfor slukke! er jeg så DUM når jeg gerne vil se den?

> Jeg begriber og forstår simpelthen ikke din stupiditet,

Kik lige på din egen lille ven!

>behold den for dig
> selv,

Gælder det ikke dig søde )))

>og lad os andre

Har du lus og lopper eller taler du på andres vegne??

>ikke mere høre fra dig med den slags underl,ødige
> indlæg.
> På forhånd tak, selv om jeg tvivler på at du har intelligens nok til at
> forstå at vi er trætte og lede af at læse dine indlæg.

Jammen kære lille du! er du DUM (som du selv siger) når DU ikke kan finde ud
af at springe
MINE indlæg over? eller er du bare almindelig stupid? eller måske direkte
KLOG?
jeg mener ikke rigtig klog ))

> på trods af, med venlig hilsen
> kjeld

på trods af også venlig hilsen
verner

PS! Har det strejfet din hjernecelle at tage stilling til udsendelsens
indhold?

Fra : Henrik & Karina

Dato : 01-06-05 16:50

verner wrote:
> [...]
>

> på trods af også venlig hilsen
> verner
>
> PS! Har det strejfet din hjernecelle at tage stilling til udsendelsens

PRUT

Fra : verner

Dato : 02-06-05 13:24

> PRUT

Henrik & Karina
Det er tåbelige "debattører" som jer der gør at denne gruppe er ved at afgå
ved døden.
Nu er der kun 4-5 personer tilbage som bruger denne gruppe.

verner

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-06-05 13:46

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afgå ved døden.
> Nu er der kun 4-5 personer tilbage som bruger denne gruppe.

Jeg er her også, men i er eddermagme dumme at høre på !

Jeg VIL overhovedet ikke tage stilling til om hvorvidt det er Verner,
Henrik eller Kjeld som er "kvikkest" at høre på men derimod
opfordre jer til at "snakke" nogenlunde pænt - man har det så
meget bedre bagefter

I øvrigt hørte indlægget vil oprindeligt hjemme i dk.medier.tv ?

Ha' en god dag

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : verner

Dato : 02-06-05 16:49

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er her også, men i er eddermagme dumme at høre på !
>
> Jeg VIL overhovedet ikke tage stilling til om hvorvidt det er Verner,
> Henrik eller Kjeld som er "kvikkest" at høre på

HVAD MED AT TAGE STILLING TIL HVEM SOM BEGYNDER
PÅ DISSE SVINERIER!

men derimod
> opfordre jer til at "snakke" nogenlunde pænt - man har det så
> meget bedre bagefter

Jeg er helt enig med dig. Hvem starter så det her svineri ? Har du tænkt på
det?

Det gør åndsamøberne Henrik &Karina!
Jeg skriver min mening om en TV-udsendelse DER HANDLER om camping! UDEN
at bruge svinske ord som Henrik oig Karina BEGYNDER på, da de kommenterer
mit indlæg! Henrik &Karinas kommentarer drejer sig IKKE om indholdet i
mit indlæg ! men Henrik &Karinas ENESTE ærinde er at svine min person til
med bemærkninger som:

Skodperson.
Du er direkte DUM.
Din stupiditet.
m.m.

DET forholder du dig ikke til ! Du forholder dig heller ikke til hvem som
ødelægger
debatten? det er der iøvrigt et par stykker til som heller ikke fatter hvem
som bruger PERSONsvinerier for at ødelægge debatten og stemningen i dette
fora.
MEN, hvis det er DEN måde i vil have det på, skal i faneme få det på den
måde,
Jeg giver igen PRÆCIS i den ånd og tone i LEVERER til mig.

> I øvrigt hørte indlægget vil oprindeligt hjemme i dk.medier.tv ?

Nej det gør det ikke, det var en udsendelse som skulle handle om
camping og campingrelateret stof, så emnet er ok.

> Ha' en god dag

ILM til dig

> Mvh.
> Brian S Jensen

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 02-06-05 20:06

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> HVAD MED AT TAGE STILLING TIL HVEM SOM BEGYNDER
> PÅ DISSE SVINERIER!

Det gør du selv, Bo Børgesen. Du startede med at svine lille Mathias til.
Hvorfor ringer du ikke til Mathias´s mor og brokker dig i stedet for at
brokke dig her? Er du stedforvirret? Det må du være, du har også brokket dig
meget her over DCU i stedet for at henvende dig direkte til DCU.

> DET forholder du dig ikke til ! Du forholder dig heller ikke til hvem som
> ødelægger
> debatten?

Det gør du, Bo. Du starter og du ødelægger.

> det er der iøvrigt et par stykker til som heller ikke fatter hvem
> som bruger PERSONsvinerier for at ødelægge debatten og stemningen i dette
> fora.

Og du sviner selv til her ...

> MEN, hvis det er DEN måde i vil have det på, skal i faneme få det på den
> måde,
> Jeg giver igen PRÆCIS i den ånd og tone i LEVERER til mig.

Dét er off-topic og vi er nogle der gerne bruger vores tid på at sende
klager til TDC over dig. Vi har jo set det virker - om end det kun er i
perioder.

> Nej det gør det ikke, det var en udsendelse som skulle handle om
> camping og campingrelateret stof, så emnet er ok.

Jamen Bo, du skriver jo netop at det ikke handler om camping eller
campingrelateret stof. Det handler jo - jf. dig selv - om lille Mathias.
dk.familie.barn er nok der hvor du skal henvende brokke dig.
--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Fra : verner

Dato : 02-06-05 21:43

> [...]
> --
> Per, Esbjerg
> Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Hvad handler dit indlæg om?

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-05 18:32

On Wed, 1 Jun 2005 14:49:53 +0200, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>Nu har Anne Vibekes "campingudsendelser" nået bunden. Det handler ikke om
>camping, men om LILLE MATHIAS !

Tja umiddelbart, har du min sympati.

men sådan er mødre ( forældre)

Jeg har været på præsis samme måde sikkert.
Det er en guldklump som de er glade for.

Meeen det burde nok skilles lidt ad.
Ha en fortsat god dag, og pas på din Caps lock.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Dorte Christensen

Dato : 03-06-05 10:18

Hej

Det kan jo også ses, som et bevis på at det nemt kan lade sig gøre at have
små børn med på camping.
Om vi vil det elle ej så viser alle tal ,at de unge mennesker er blevet
meget betaget af camping, så lad da dem dogfå nogle oplysninger om hvor de
roligt kan tage hen.

Hilsen Dorte

Fra : Henrik & Karina

Dato : 03-06-05 10:42

Dorte Christensen wrote:
> [...]
> meget betaget af camping, så lad da dem dogfå nogle oplysninger om hvor de

HØRT..

Fra : Sten Bo

Dato : 03-06-05 14:45

> HØRT..

Joe, men så I i TV, at man i cafemiljøer opsatte særlige ordensregler for
mødre med småbørn og bl.a. forbød amning i bland folket, ligesom man
henstillede til at der ikke blev skiftet ble på bordene.

Tja der er også nogen der bliver dårlige hvis man bruger toiletpapir i
stedet for køkkenrulle for ikke at tale om, som servietter.

Vi har altid haft vores unger med og hvis de ikke skulle kunne komme med på
camping hører alting op. Man er simpelthen blevet for gammel hvis man ikke
kan tåle sangen.

Skråler ungen om natten kan man fryde sig over at man ikke selv har vagt, og
tilbyde at ta et par timer næste morgen så de udmattede forældre kan sove ud

Hvis det ikke er aktuelt med børn på camping, her kun i tv - slukker man
simpelthen eller skifte kanal - Det her er ude af proportioner og pinligt.
Man kan jo bare holde sig væk - og hvorfor syns man at skulle bestemme
indholdet i et tv program.

Læg mærke til at en bestemt person har held med at starte en negativ debat
igen. Brug dog det filter i stedet for at hoppe på den galej.

Hilsen og en sjov grimasse.

Fra : verner

Dato : 03-06-05 13:30

"Dorte Christensen" <dodo@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Det kan jo også ses, som et bevis på at det nemt kan lade sig gøre at have
> små børn med på camping.

Enig, men udsendelsen skulle have handlet om Feddet camping! nu
kom udsendelsen til at handler om LILLE MATHIAS og det er det som er min
kritik og EMNET i mit indlæg!

> Om vi vil det elle ej så viser alle tal ,at de unge mennesker er blevet
> meget betaget af camping,

Enig. men det har bae ikke noget med emnet at gøre Dorte.

så lad da dem dogfå nogle oplysninger om hvor de
> roligt kan tage hen.

Enig, det gælder vel alle campister! ikke bare børnefamilierne!
I denne udsendelse som flere andre er LILLIE MATHIAS i
FOCUS konstant. Læs mit indlæg igen så vil du kunne se
at udsendelsen ikke handlede om camping men om
LILLE MATHIAS!

> Hilsen Dorte

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 03-06-05 17:31

-Klip-

> MATHIAS I FOKUS HELE TIDEN!! VI CAMPISTER ER SKIDE LIGEGLAD MED LILLE
> MATHIAS.

Er du nu pludselig belevet talsmand for alle campister ?

-Klip- (fra et anedet indlæg)
Læs mit indlæg igen så vil du kunne se
at udsendelsen ikke handlede om camping men om
LILLE MATHIAS!

Forkert Verner. Det var det du fik ud af udsendelsen.

Hilsen Torben

Fra : Allan Hansen

Dato : 05-06-05 08:51

Jeg mener VI burde skrive indlæg til ADMIN.... og få fjernet verner fra
serveren....
Indlæg med anden mening er OK men det KAN blive for meget.....

MVH

Allan Hansen

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-06-05 09:03

Allan Hansen wrote:

> Jeg mener VI burde skrive indlæg til ADMIN.... og få fjernet verner
> fra serveren....

Ingen administrator, som på andre fora.

> Indlæg med anden mening er OK men det KAN blive for meget.....

Enig - her er løsningen:

Beklager igen dette Off Topic indlæg - men af indlysende årsager er det vel
på sin plads lige nu...

Dette skrives specielt af hensyn til nyankomne i gruppen, som måske bliver
forskrækkede over indlæggene fra én bestemt deltager.

I nyhedsgrupperne dukker der fra tid til anden en person op, der øjensynligt
ikke ønsker andet end at skabe splid og ballade. Det kaldes en "Troll"

En troll er ofte ustoppelig og totalt ligeglad med alt og alle. "Don't feed
the troll" siger man ofte - undlad at give ham næring, så ignorer hans
indlæg.

Alternativt brug de muligheder der er i dit program til at blokere
vedkommende, så vil du ikke se hans indlæg, før end at han skifter navn
igen.

Hvis du bruger Outlook Express så skal du ind under "meddelelse" i
menulinien. Her kan du vælge at blokere afsenderen af det indlæg du har
markeret eller du kan oprette en regel udfra meddelelsen. Det sidste giver
de bedste muligheder

I yderste konsekvens vil klager til hans udbyder ende med at hans
internetadgang bliver lukket. I den konkrete situation er udbyderen
TDC-internet og adressen til klager over misbrug er abuse@post.tele.dk

Men vigtigst, ignorer hans indlæg, undlad at besvare dem, så vil de mange
som har blokeret ham ikke se hans indlæg i svarene heller...

FUT: news:dk.admin.netikette (Se på http://usenet.dk hvad FUT betyder)

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

--
- der ønsker sig, at brugere af nyhedsgrupper sætter sig ind i, hvad der
står på http://usenet.dk

Fra : verner

Dato : 05-06-05 10:56

"Allan Hansen" <allanh@besked.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener VI burde skrive indlæg til ADMIN.... og få fjernet verner fra
> serveren....

Helt enig KLOGE Allan, det er forbudt at haven en anden mening
end dig ikke? Jeg går ud fra at du er normalbegavet!

> Indlæg med anden mening er OK men det KAN blive for meget.....

Bestemmer DU kloge Allan hvad andre skal og må mene?

Fra : verner

Dato : 05-06-05 10:53

> [...]
> at udsendelsen ikke handlede om camping men om
> LILLE MATHIAS

> Forkert Verner. Det var det du fik ud af udsendelsen.

Ja naturligvis Torben. Jeg kan jo ikke skrive om hvad DU får ud af
udsendelsen vel!
Jeg behøver vel nødvendigvis heller ikke være enig med dig eller alle
andre! Jeg siger blot min mening og det bliver jeg ved med! )))

Fra : verner

Dato : 05-06-05 11:04

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

PS!
Jeg mener stadigvæk, at Anne Vibekes udsendelser er nogle lorteudsendelser.

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 05-06-05 11:24

> PS!
> Jeg mener stadigvæk, at Anne Vibekes udsendelser er nogle
lorteudsendelser.

Forhåbentlig har du en knap du kan trykke på, så skærmen bliver sort og
lyden går væk
- eller kig godt efter - måske er der en anden knap hvor du kan skifte til
et andet program

Hilsen Torben

Fra : verner

Dato : 05-06-05 11:37

> [...]
> lyden går væk
> - eller kig godt efter - måske er der en anden knap hvor du kan skifte til

Hehehe, det KUNNE jo være Torben at der kom en CAMPINGudsendelse uden
LILLE THOBIAS i fokus hele tiden ) og som handlede om camping!
Jeg tror det nu ikke. Anne Vibeke laver amatørudsendelser efter hun har
født!
Jeg fatter ikke at DCU ikke satsede på Peer Neslein i stedet. Hans
udsendelser
handler om camping.

Hilsen
verner

Fra : Dorte Christensen

Dato : 05-06-05 19:37

"> PS!
> Jeg mener stadigvæk, at Anne Vibekes udsendelser er nogle
> [...]

Hvorfor ser du så disse programmer???????
Du kan jo læse i et tvprogram på forhånd om det er noget du
gider at se på, og hvis det ikke er noget der falder i din smag
så lad dog vær med at plage dig selv og dine omgivelser med
brok bagefter.

Hilsen Dorte

Fra : verner

Dato : 05-06-05 21:51

> "> PS!
> lorteudsendelser.

Hej Dorte

> Hej Verner
>
> Hvorfor ser du så disse programmer???????
> Du kan jo læse i et tvprogram på forhånd om det er noget du
> gider at se på,

Ja netop Dorte, jeg så på programmet om camping at der kom
en udsendelse om FEDDET ! Ja så forventer man/jeg jo at
udsendelsen handler om Feddet camping ikke ?
og ikke en amatørudsendelse om LILLE MATHIAS!

Men nej, den handlede om LILLE Mathias (se mit første
indlæg):
Og så Dorte benytter jeg mig af min demokratiske ret til
at ytre min mening om udsendelsen på trods af, at et par tåber mener
at de skal bestemme hvad jeg må ytrer mig om og hvad jeg skal mene?

>og hvis det ikke er noget der falder i din smag
> så lad dog vær med at plage dig selv

Jeg plager sandelig ikke mig selv, nu DIGTER du Dorte!

>og dine omgivelser med
> brok bagefter.

DET bestemmer DU og mine OMGIVELSER jo selv Dorte! I kan jo bare
springe mine indlæg over! Men Dorte, har du rigtigt lagt mærke til at mine
indlæg
er de mest læste i gruppen ))))) De må være MEGET INTERESSANTE )))

Hvis du mener at jeg plager dig med mine meninger! hvorfor springer du dem

ikke bare over Dorte ? Det kan efterhånden ikke være nogen hemmelighed
at jeg siger min mening ! og kan man ikke lide det må man jo selv reagere og
springe
mine indlæg over!

Dorte prøv at lægge mærke til at hver gang jeg skriver et indlæg begynder
folk at digte
til det jeg skriver! nu er jeg blevet udråbt til børnehader af de
intelligente! det næste de
finder på er vel at jeg spiser børn når jeg er på camping!

Jeg udtalte mig helt konkret om kvaliteten af en udsendelse som skulle have
handlet
om camping" prøv at se hvad BÅTNAKKERNE får ud af det!

Men ellers gør jeg som du foreslår, jeg springer de indlæg og
udsendelser over jeg ikke gider at spilde tid på ))

> Hilsen Dorte

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 06-06-05 18:50

> [...]
> intelligente! det næste de
> finder på er vel at jeg spiser børn når jeg er på camping!

Måske du skulle overveje at formulere dine indlæg anderledes.

Jeg er sikker på, at hvis du f.ex havde skrevet: "Er der andre end mig der
synes, at den udsendelse handlede for meget om Lille Mathias og for lidt om
Camping" - så havde du fået den saglig debat !

Mange reagerer på din nedladende formulering og dit brug af udtryk som
"Lorteudsendelse" mv.

Bare et godt råd - selvom jeg ved det ikke trænger ind.

Hilsen Torben
'

Fra : verner

Dato : 07-06-05 16:15

> [...]

Hej Torben, tak for dit velmendende råd! men jeg kan ikke bruge det )

> Måske du skulle overveje at formulere dine indlæg anderledes.

Nej Torben jeg vil ikke indrette mig efter nogle få tåbers mening
om mine indlæg, jeg kunne ikke drømme om at rette mig ind efter dem.
Hvis det HAVDE været voksne mennesker havde de haft så meget
mellem ørerne, at de kunne finde ud af at springe indlæg over som
de ikke kan lide--------MINE åbenbart.
Det rager mig en hugende rottefis om de kan lide mine indlæg!
jeg er her ikke for at please dem, men for at benytte mig at min
ytringsfrihed og sige MIN uforbeholdne mening om nogle
campingemner! Jeg søger ikke at gøre mig populær )) for nogle
få tåber.

> [...]
> om
> Camping" - så havde du fået den saglig debat !

1. Som tidligere sagt er jeg her ikke for at please DEM! incl. ham som
farer op som trold af en æske hver gang en af tåberne slår en bøvs, og så
begynder han pr. automatik at skrive om TROLLE !

2. Først og fremmest ønsker jeg at sige min ucensurerede mening om nogle
udvalgte campingemner! I det aktuelle tilfælde min mening om Anne Vibekes
"campingudsendelser" eller rette om LILLE MATIAS i fokus viste det sig!
Og min mening er stadigvæk at det er nogle amatøragtige lorteudsendelser,
hvis
nogen så vil debatterer !!! så ok for mig.

> Mange reagerer på din nedladende formulering og dit brug af udtryk som
> "Lorteudsendelse" mv.

Det er da DERES probelm Torben! kan de ikke lide min stil kan de jo
bare springe mine indlæg over! hvor svært kan det være?

> Bare et godt råd - selvom jeg ved det ikke trænger ind.

Joe det trænger ind, men jeg kan bare ikke bruge det til noget )
der er forskel Torben )

> Hilsen Torben

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 07-06-05 17:04

> Nej Torben jeg vil ikke indrette mig efter nogle få tåbers mening
> om mine indlæg, jeg kunne ikke drømme om at rette mig ind efter dem.

Hvordan ved du at det nogle få? Har du talt dem? Eller udtaler du dig på
alles vegne?

Jeg tror på det sidste!

Fra : verner

Dato : 07-06-05 17:50

> Hvordan ved du at det nogle få? Har du talt dem? Eller udtaler du dig på
> alles vegne? Jeg tror på det sidste!

> Per, Esbjerg

1. Jeg udtaler mig altid på egne vegne.
2. Om der er 5 eller 30 eller 50 ! det rager mig
en hjuende rottefis. Kan de ikke lide mine indlæg kan de bare springe over
dem. INGEN tvinger dem til at læse dem? Og har de ikke så meget
mellem ørerne, at de SELV kan se mit navn og e-mailadresse, så må de bede en
voksen om hjælp.
3. For min skyld kan du tro præcis hvad du vil.

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 07-06-05 18:29

> 1. Som tidligere sagt er jeg her ikke for at please DEM! incl. ham som
> farer op som trold af en æske hver gang en af tåberne slår en bøvs, og så
> begynder han pr. automatik at skrive om TROLLE !

Dit problem er, at du ikke ønsker en saglig debat!
Du er ene og alene en provokatør.

EOD herfra

Hilsen Torben

Fra : verner

Dato : 07-06-05 18:45

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> Dit problem er, at du ikke ønsker en saglig debat!

Men sagligheden går BEGGE veje!

Jo, jeg ønsker en saglig debat. Men når nogle tåber får det ud
af mit indlæg at jeg hader børn! at jeg ikke skal besøge
campingpladser med børn! at en tåbe kalder mig troll hver gang
een af hans diciple bøvser !

Ja, SÅ har jeg svært ved at se det saglige! Kan DU
Torben få øje på det saglige i disse angreb, der slet ikke
handler om EMNET? og så hævder du at JEG skal være
saglig!

> Du er ene og alene en provokatør.

Ikke allene en provokatør. men nogle gange er du nød til at overdrive
en smule for at få en debat igang.

> EOD herfra
>
> Hilsen Torben

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 07-06-05 20:06

> Jo, jeg ønsker en saglig debat. Men når nogle tåber får det ud
> af mit indlæg at jeg hader børn! at jeg ikke skal besøge
> campingpladser med børn! at en tåbe kalder mig troll hver gang
> een af hans diciple bøvser !

Du starter IKKE en saglig debat!
Derfor får du tilbage af samme useriøse skuffe.

> Ja, SÅ har jeg svært ved at se det saglige! Kan DU
> Torben få øje på det saglige i disse angreb, der slet ikke
> handler om EMNET? og så hævder du at JEG skal være
> saglig!

Nej, ligesom jeg ikke kan få øje på sagligheden i dit indlæg der starter
lavinen!

> Ikke allene en provokatør. men nogle gange er du nød til at overdrive
> en smule for at få en debat igang.

Ikke enig.

Absolut EOD herfra

Hilsen Torben

Fra : Trix

Dato : 05-06-05 11:28

> Ja naturligvis Torben. Jeg kan jo ikke skrive om hvad DU får ud af
> udsendelsen vel!

nemlig!
- men du skriver jo netop, at vi skal læse dit indlæg for at se, hvad
udsendelsen handlede om!

Hilsen Torben

Fra : verner

Dato : 05-06-05 11:42

> nemlig!
> - men du skriver jo netop, at vi skal læse dit indlæg for at se, hvad
> udsendelsen handlede om!

Det har du ret i, hvad udsendelsen handler om og hvad jeg skriver om!
men det var fordi nogle af de INTELLIGENTE
mente at jeg hader børn! fordi jeg ikke vil have LILLE THOBIAS i fokus hele
tiden
i en "campingudsendelse".
Nogle digter videre på det DE tror jeg skriver, i stedet for at
forholde sig til hvad emne jeg skriver om!

> Hilsen Torben

Hilsen
verner

Fra : Dorte Christensen

Dato : 08-06-05 10:29

Hej Verner

Nu skriver du at vi bare kan lade være med, at læse dine indlæg,
helt ærlig vil du så ikke bare blive ked af det

Du vil jo så ikke have alle de tråde på dit indlæg, og du må da indrømme,
at du kan få mange til at svare, men jeg tror nu på at de fleste
svare på dine indlæg bare for at drille dig, jeg gør det selv
Fordi det er meget sjovt at se trolden springe til tasterne, og give udtryk
for sin mening.
Den skal du nu have love til at have, men vi andre vil også have lov til at
sige vores.

Kan du nu have det godt Verner og tag så lige og tænke på dit helbred, vi
går jo sommeren
i møde og den skal du da også nyde på en eller anden campingplads efter eget
ønske.

Hilsen Dorte

Fra : Brian S Jensen

Dato : 08-06-05 11:10

> [...]
> går jo sommeren
> i møde og den skal du da også nyde på en eller anden campingplads efter

Ja, bare han lige husker at gøre opmærksom på hvilken plads han vælger, og
ikke mindst, hvornår - så kan vi andre også planlægge ferie

Mvh.
Brian S Jensen