Søges: Leje af campingvogn
Fra : Brian Holm

Dato : 31-05-05 16:57

Jeg søger en camping til leje i uge 28. Det skal gerne være med opstilnig og
nedpilning, og stedet jeg skal på camping er i odder. Der skal gerne kunne
bo 4 personer i den !

Er der nogle som har nogle ideer til hvor jeg kan henvende mig ??

Vh
Brian Holm
Tlf. 26 45 15 55

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-05-05 18:51

Brian Holm wrote:
> [...]
> Der skal gerne kunne bo 4 personer i den !
>
> Er der nogle som har nogle ideer til hvor jeg kan henvende mig ??

Hej Brian

Du kunne ihvertfal prøve den newsgruppe som omhandler salg derunder
udlejning news:dk.marked.fritid.camping

Her er et link til en oversigt over nogle som har campingvogn til
udlejning
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=29

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-05-05 18:56

Steen Larsen wrote:

> Hej Brian
>
> Du kunne ihvertfal prøve den newsgruppe som omhandler salg derunder
> udlejning news:dk.marked.fritid.camping

UPS forkert link news:dk.marked.privat.camping

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Nielsen

Dato : 01-06-05 06:16

"Brian Holm" <brian@ @ @holmsupport.dk> wrote in message
> [...]
> bo 4 personer i den !
>
> Er der nogle som har nogle ideer til hvor jeg kan henvende mig ??

Den største succes får du nok ved at sætte en annonce i byens lokalavis.

vh
Nille

Fra : Søren

Dato : 01-06-05 08:43

> og

> Den største succes får du nok ved at sætte en annonce i byens lokalavis.

Eller hvis du kommer ned på Odder kanten, så spørg om du må sætte en sedel
op på campingpladsen, det kan være der er en fastligger der kan hjælpe dig.
Eller måske campingfatter selv !

Hvor lejer du ikke bare en hytte, det er da meget nemmere ?