MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program til at organisere sine billeder?
Fra : -USH-

Dato : 06-06-05 17:21

Hej gruppe

Jeg leder efter et godt program til at organisere mine billeder. Helt
præcist noget hvor jeg på en eller anden måde kan tilføje oplysninger om
hvert billede. Jeg ville gerne kunne fx skrive hvem der er på billedet, og
derefter ved en simpel søgning finde _alle_ de billeder hvor denne person er
på. Lidt a la når man kan skrive en masse oplysninger om sine mp3-filer (fx
kunstner, udgivelsesår osv). Er der nogen der kender et lille praktisk
program? Jeg kører XP-home.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : IzNoGoUd

Dato : 06-06-05 19:08

-USH- skrev:
> [...]
> kunstner, udgivelsesår osv). Er der nogen der kender et lille praktisk

Prøv at se på picasa på:
http://www.google.com/intl/en/options/index.html
Gratis selvfølgelig, har lige prøvet programmet igen og det er blevet en
del bedre til min smag!

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : anders

Dato : 06-06-05 20:51

"IzNoGoUd" <iznogoud@iznogoud.dk> wrote in message

> Prøv at se på picasa på:
> http://www.google.com/intl/en/options/index.html
> Gratis selvfølgelig, har lige prøvet programmet igen og det er blevet en
> del bedre til min smag!

Fint program til at organisere og se billeder, men lad være med at bruge det
til billedbehandling! Det er det for ringe til. Og tjek lige om de
oplysninger du giver billederne kan ses uden man absolut skal bruge picasa.

Mvh
Anders

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-06-05 11:49

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev

> [...]
(fx
> kunstner, udgivelsesår osv). Er der nogen der kender et lille praktisk

ACDSee, bedre tror jeg ikke det bliver. det er simpelthen genialt.

http://www.acdsystems.com/English/Products/acdsee/index.htm

Claus
--
Nu skal de væk! Sælges eller byttes med værkstøj.
B&G figurer samt nogle platter.

Fra : emj

Dato : 07-06-05 15:51

Claus Tersgov skrev:

>ACDSee, bedre tror jeg ikke det bliver. det er simpelthen genialt.
>
>http://www.acdsystems.com/English/Products/acdsee/index.htm

Kan den også finde "se" RAW filer ?
Hilsen emj

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-06-05 23:42

emj wrote:

> Kan den også finde "se" RAW filer ?
> Hilsen emj

Så se dig dog lidt rundt på linket før du spørger. Har sakset lidt til dig.
Examine your images in their original RAW formats.
ACDSee supports Canon, Nikon, Fujifilm, Olympus,
Kodak, Minolta and other major camera brands.

mvh
Henning

Fra : Max

Dato : 08-06-05 07:15

Hej Ulrik

> kunstner, udgivelsesår osv). Er der nogen der kender et lille praktisk
> program? Jeg kører XP-home.

Tit følger den slags programmer med digitalkameraer og scannere.

Mvh Max