klinkhammer special ?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-06-01 14:30

Hejsa.
Engang fandt jeg klinkhammers egen hjemmeside med anvisning på, hvordan
fluen bindes. Jeg kan ikke finde den igen. Er der nogen, der har link'et ?

Jesper

--
Hilsen
Jesper Hansen

Fra : Chris

Dato : 01-06-01 17:02

Jeg ved minus om fluebinding og -fiskeri.
Men jeg tager altid en udfordring mht. at finde ting på Internettet.
Er det http://www.fys.uio.no/~grundel/FlyFish/FlyTying/FlueMonstre.html du
leder efter???

Knæk & Bræk
Chris

Fra : Micke A

Dato : 01-06-01 19:42

"Jesper Hansen" <jeh@bst-storkoebenhavn.dk> skrev i meddelandet
> [...]
> fluen bindes. Jeg kan ikke finde den igen. Er der nogen, der har link'et ?

Hej Jesper,

Här har du en länk till en massa sidor med mönster, där bör du hitta en
massa varianter på Klinkhammer (mycket bra fluga):
http://www.topofeurope.com/sm2kal/bindlankar.htm

Mvh/
Micke
Maxima Fritid
www.maximafiske.com

Fra : Micke A

Dato : 04-06-01 07:49

> [...]
> fluen bindes. Jeg kan ikke finde den igen. Er der nogen, der har link'et ?

Kolla här: http://www.flugfiskesidan.com/hvk/hvk_tying/flyty.htm

Mvh/
Micke
Maxima Fiske&Fritid