SharedDocs
Fra : Itor

Dato : 05-06-05 10:26

Jeg sidder på et lokalnet i en boligforening og ville høre om der er
mulighed for at overvåge hvilke filer som bliver hentet fra min SharedDocs
og hvor mange brugere som browser i mappen.

Fra : heuten

Dato : 05-06-05 22:41

"Itor" <itot@it.oneues> wrote in

> Jeg sidder på et lokalnet i en boligforening og ville høre om der er
> mulighed for at overvåge hvilke filer som bliver hentet fra min
> SharedDocs og hvor mange brugere som browser i mappen.

Hvis du går ind i Administration under Kontrolpanel, og så går ind i
Computeradministration, kan du under Delte mapper se hvilke andre brugere
der er på din computer og hvilke mapper/filer de kikker i..

Fra : Itor

Dato : 06-06-05 08:58

> Hvis du går ind i Administration under Kontrolpanel, og så går ind i
> Computeradministration, kan du under Delte mapper se hvilke andre brugere
> der er på din computer og hvilke mapper/filer de kikker i..

Er der en mulighed for at man kan lave en log over dette?

Fra : heuten

Dato : 06-06-05 11:04

"Itor" <itot@it.oneues> wrote in

> Er der en mulighed for at man kan lave en log over dette?

ikke hvad jeg ved af, men hvad jeg ved udelukker ikke muligheden.