Comp. genstarter...
Fra : David Lebech

Dato : 01-06-01 13:56

Hej NG

Jeg har et mindre problem. En gang imellem kan min comp. finde på at
genstarte rimelig uprovokeret. Grunden til, at jeg skriver i en hardware-ng,
er, at jeg har en lille mistanke om, at det er et hardware-problem. Jeg
kører Win2K og systemet er forholdsvis nyt. Jeg har haft problemet før, men
lidt kølepasta på min køler løste problemet. Kan jeg stadig have et
varmeproblem? Jeg kommer max op på 65 grader, men når den genstarter er
processoren tit ikke mere end 55. Det er ikke et stort problem, da det kun
sker et par gange i ugen, men jeg undrede mig bare over det.

Mvh
David Lebech

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 01-06-01 16:33

> [...]
hardware-ng,
> er, at jeg har en lille mistanke om, at det er et hardware-problem.

Hvordan skal man kunne hjælpe dig med et hardware-problem, når du absolut
intet skriver om hvad for noget hardware du har?

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : David Lebech

Dato : 01-06-01 18:15

LOL... Her er de:
900MHz T-bird. 256MB ram Apacer, Asus A7V bundkort, Geforce 2 MX (MSI),
Aopen miditower kabinet med 300 Watt strømforsyning.

Mvh
David Lebech

Fra : Jakob Bakke

Dato : 01-06-01 18:38

On Fri, 1 Jun 2001 14:55:43 +0200, "David Lebech" <lebech@privat.dk>
wrote:

>Jeg har et mindre problem. En gang imellem kan min comp. finde på at
>genstarte rimelig uprovokeret. Grunden til, at jeg skriver i en hardware-ng,
>er, at jeg har en lille mistanke om, at det er et hardware-problem.

Det kan være fordi du presser din ram for meget. Prøv at tjekke ram
indstillingerne i bios.