Fra <select> til <input>
Fra : Fedtmule

Dato : 26-05-05 21:15

Hej NG.

Jeg har et lille problem, som jeg håber bliver løst hér:

Jeg har en side, som indeholder 2 formularer:

Formular 1: En lille beregner.
Formular 2: En "send-email-formular".

Når brugeren så udfylder et <input> samt to <select>'er i
formular 1 (for at lave en beregning), vil jeg gerne ha' kopieret
de tre værdier ned i hver sin <input> i formular 2.

Da jeg hverken hedder Einstein eller Xerox, spørger jeg nu dig:
Ved du hvordan? Hvis svaret er "ja", så hjælp mig venligst - på
forhånd tak.

\\ Fedtmule //

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Fedtmule

Dato : 26-05-05 21:20

----- VIGTIG TILFØJELSE: ------

> vil jeg gerne ha' kopieret
> de tre værdier ned i hver sin <input> i formular 2.

Fra de to <selext>'er er der IKKE "value" det skal kopieres, men
derimod selve "option"'en

Fra : Tine Gade

Dato : 01-06-05 13:35

Hej
Er det noget i den her stil du søger:

<head>
<script>
function flyt()
{
window.document.forms[1].ind.value=window.document.forms[0].sel.v
alue;
}
</script>
</head>

<form>
<select onchange="javascript:flyt()" size=2 name=sel>
<option value=1>1
<option value=2>2
<option value=3>3
</select>