Rotuer log
Fra : Robert Lanther

Dato : 06-06-05 12:33

Jeg har En Comx Forbindelse, men hvad sker der lige i min routers log i
nedenstående periode?

Wed Jun 01 22:38:44 2005 DHCP:renew
Wed Jun 01 22:38:48 2005 DHCP:renew
Wed Jun 01 22:38:56 2005 DHCP:renew
Wed Jun 01 22:39:12 2005 DHCP:renew
Wed Jun 01 22:39:45 2005 T2030AConnection is broken
Wed Jun 01 22:39:45 2005 DHCP:release
Wed Jun 01 22:39:51 2005 DOD:triggered internally
Wed Jun 01 22:39:51 2005 DHCP:discover()
Wed Jun 01 22:39:51 2005 DHCP:offer(172.30.0.2)
Wed Jun 01 22:39:51 2005 DHCP:request(81.161.187.150)
Wed Jun 01 22:39:52 2005 DHCP:ack(DOL=5120,T1=2560,T2=4480)

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-06-05 12:48

Robert Lanther wrote:
> Jeg har En Comx Forbindelse, men hvad sker der lige i min routers log i
> nedenstående periode?

Fornyelse af DHCP lease?

Lars B

Fra : Svend Erik Høst

Dato : 06-06-05 13:52

Robert Lanther skrev:
> Jeg har En Comx Forbindelse, men hvad sker der lige i min routers log i
> nedenstående periode?

Du har en dlink router der ikke er kompatibel med isc dhcp serveren.

Lad mig gætte, di824vup+ ?

--
Svend

Fra : Robert Lanther

Dato : 06-06-05 13:54

> Du har en dlink router der ikke er kompatibel med isc dhcp serveren.
>
> Lad mig gætte, di824vup+ ?

nej det er nu en D-link DI-604

Fra : Svend Erik Høst

Dato : 06-06-05 17:29

Robert Lanther skrev:

> nej det er nu en D-link DI-604

Min oplevelse af det her er at jeg mister forbindelsen til nettet i det
øjeblik hvor de entryes er i loggen.

prøv at opgraderer firmwaren, jeg fandt en ny i norge og australien (som
ikke var på det danske site).

google er din ven
--

Svend.

Fra : Mikkel

Dato : 06-06-05 17:39

On Mon, 06 Jun 2005 18:28:33 +0200, Svend Erik Høst <2@lazy.dk> wrote:

>prøv at opgraderer firmwaren, jeg fandt en ny i norge og australien (som
>ikke var på det danske site).

Så ville jeg benytte den fra Norge, idet al form for garanti
bortfalder når man ikke bruger en firmware fra EU.

Mvh.
Mikkel Rømer

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 06-06-05 17:46

Mikkel <junkyard@forgetit> writes:
>Så ville jeg benytte den fra Norge, idet al form for garanti
>bortfalder når man ikke bruger en firmware fra EU.

Det hjælper jo ikke så meget

Mvh.
   Klaus.

Fra : Svend Erik Høst

Dato : 06-06-05 20:10

Klaus Ellegaard skrev:

> Det hjælper jo ikke så meget
>
> Mvh.
>    Klaus.
rofl. de har kun sagt nej 3 gange !!

Kan de da ikke forstå det ?!!

--
Svend

Fra : Svend Erik Høst

Dato : 06-06-05 13:10

Fra : Svend

Dato : 08-06-05 08:30

Robert Lanther skrev:
> Jeg har En Comx Forbindelse, men hvad sker der lige i min routers log i
> nedenstående periode?

Hej

Gider du ikke at komme med alle specs på din router ?

f.eks.
DI-824VUP+
P/N DI824V+EEUA1
HW Ver : A1