Er der nyt ang TeleDK
Fra : Jeppe

Dato : 31-05-05 22:27

Jeg havde den normale ADSL opkoplin på 575 kb - TDC opgraderede gratis til
udgangen af maj - men min opkopling kører som den plejer - betyder det at
jeg bliver "røvet" af TDC, skal jeg selv afmelde eller hvad sker der. TDC
praler i øjeblikket med fantastiske hastigheder ved nyoprettelse- betyder
det at vi "gamle" ikke er omfattet af alle deres tilbud. ?

--
Venlig hilsen

Jeppe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-05-05 22:49

Jeppe skrev:

>Jeg havde den normale ADSL opkoplin på 575 kb - TDC opgraderede gratis til
>udgangen af maj - men min opkopling kører som den plejer -

Og du er sikker på at det ikke er de servere du besøger (eller
nogle mellemliggende), der sætter grænsen?

--
Bertel

Fra : Gnu'en

Dato : 01-06-05 06:42

Hey! Jeg fik følgende fra TDC:

Hej Mr. Gnu

Tak for din henvendelse til TDC Erhverv.

Det er korrekt, at vi har opstartet opgraderingen af erhvervs
bredbåndsforbindelser.
Opgraderingerne vil ske løbende i perioden fra 17. maj - 16. juni 2005.

Det er desværre ikke muligt, at oplyse nærmere tidspunkt for din
opgradering.

Venlig Hilsen

TDC Erhverv

Fra : Niklas Petersen

Dato : 01-06-05 11:03

Gnu'en wrote:
> Hey! Jeg fik følgende fra TDC:
[snip]
> Det er desværre ikke muligt, at oplyse nærmere tidspunkt for din
> opgradering.

Hvis man er lidt flabet, kan man jo så gå ind og bestille en opgradering
af sin linie, som er gratis. Så kan de godt oplyse præcis hvornår. For
mig tog det 2 dage at få opgraderet på den måde.

Mvh,
Niklas

Fra : Gnu'en

Dato : 01-06-05 11:45

Du skal tænke på, at mange erhvervskunder er del af en stor aftale mellem
virksomheden og TDC, derfor kan enkelte ikke bestille opgradering!

/GNU