opsætning af news-program til TDC
Fra : A

Dato : 31-05-05 14:46

Hvordan er det lige man sætter programmet NewsBin Pro til at snakke med
TDC,
så man kan hente fra grupperne, specielt de binaere grupper, mener at have
hørt noget om, at TDC har lukket for disse grupper - er det rigtigt eller
hvad.

/A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-05 15:22

A skrev:

>Hvordan er det lige man sætter programmet NewsBin Pro til at snakke med
>TDC,

Ved jeg desværre ikke, men vel på samme måde som med alle andre
newsservere.

Newsserveren hedder news.tele.dk

>så man kan hente fra grupperne, specielt de binaere grupper, mener at have
>hørt noget om, at TDC har lukket for disse grupper - er det rigtigt eller
>hvad.

Nej, men der er ikke mange komplette poster i de binære grupper,
du skal endvidere bruge en TDC-opkobling for at komme på deres
newsserver.

Ligesom jeg f.eks. heller ikke kan bruge Stofanets newsserver med
min TDC-opkobling.
--
Knud

Fra : Jeppe

Dato : 31-05-05 21:42

Nej den gør ikke- tele DK newsserver hedder: news.inet.tele.dk
Hilsen Jeppe

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-05-05 21:47

> Nej den gør ikke- tele DK newsserver hedder: news.inet.tele.dk

Nej, den hedder news.tele.dk !
news.inet.tele.dk er CNAME til news.tele.dk

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-05-05 21:47

"Jeppe" <jepski@pc.dk> crashed Echelon writing

> Nej den gør ikke- tele DK newsserver hedder: news.inet.tele.dk

Ja det gør den osse
news.tele.dk = 62.243.74.162
news.inet.tele.dk = 62.243.74.162

--
Bjarke Andersen

Fra : Niklas Petersen

Dato : 01-06-05 11:08

A wrote:
> [...]
> hørt noget om, at TDC har lukket for disse grupper - er det rigtigt eller

TDC har ikke lukket for de binære grupper. Der kommer dog så meget i
disse grupper, at TDC kun har tingene liggende i lige omkring et døgn
før de slettes.

De har desuden cappet forbindelsen til newsserveren ved 70 kB/s eller
deromkring.

Mvh,
Niklas