Lave min Seagae om til ekstern disk
Fra : Ditte Hansen

Dato : 06-06-05 20:32

Hej

Jeg har en Seagate Barracuda 7200.7, 80Gb, som jeg gerne vil lave om til
ekstern harddisk, så den kan bruges med den bærbare.
Men hvordan finder jeg ud af om det er ex. 3,5"?
Så jeg kan købe den rigtige "boks".

Hilsen Ditte

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 06-06-05 21:01

> Jeg har en Seagate Barracuda 7200.7, 80Gb, som jeg gerne vil lave om til
> ekstern harddisk, så den kan bruges med den bærbare.
> Men hvordan finder jeg ud af om det er ex. 3,5"?
> Så jeg kan købe den rigtige "boks".

Almindelige diske er 3,5" og bokse er normalt lavet til 3,5"

vh
jeppe

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-06-05 23:09

Ditte Hansen wrote:

> Så jeg kan købe den rigtige "boks".

Har gode erfaringer med denne dims.
www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=13214&goto=productinfo&mainfunc=link

mvh
Henning

Fra : Hans

Dato : 07-06-05 01:16

Henning Præstegaard wrote:

> Har gode erfaringer med denne dims.
> www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=13214&goto=productinfo&mainfunc=link

Det bliver nok lidt svært at stoppe en 3½" disk ind i det kabinet, med
mindre det sker med en alvorlig hammer.

Hans

Fra : Ditte Hansen

Dato : 07-06-05 05:21

> Det bliver nok lidt svært at stoppe en 3½" disk ind i det kabinet, med
> mindre det sker med en alvorlig hammer.
>
> Hans

Hej

Spørgsmålet er jo også, om det er en 3,5" jeg har.

Hilsen Ditte

Fra : Brian S Jensen

Dato : 07-06-05 05:42

> Hej
>
> Spørgsmålet er jo også, om det er en 3,5" jeg har.
>
> Hilsen Ditte

Det er det

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ditte Hansen

Dato : 07-06-05 06:07

> Det er det
>
> Mvh.
> Brian S Jensen
Hej

Tak for hjælpen.
Ved du hvad jeg skal søge på, på www.edbpriser.dk.
Kan nemlig ikke finde en oversigt over de bokse.

Hilsen Ditte

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 07-06-05 09:40

"Ditte Hansen" <dittehansen@besked.com> skrev i en meddelelse
> Ved du hvad jeg skal søge på, på www.edbpriser.dk.
> Kan nemlig ikke finde en oversigt over de bokse.

Lagrings Kabinetter
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=270

Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk
--*Størrelsen på en fil er ikke nødvendigvis proportional*--
--*med det kaos den kan forårsage.* --

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-06-05 23:21

Hans wrote:

> Det bliver nok lidt svært at stoppe en 3½" disk ind i det kabinet, med
> mindre det sker med en alvorlig hammer.

DOH.
Det var den forkerte. Det skulle være denne her,
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=14214&goto=productinfo&mainfu
nc=link

mvh
Henning

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-06-05 10:24

> [...]

> ekstern harddisk, så den kan bruges med den bærbare.
> Men hvordan finder jeg ud af om det er ex. 3,5"?

Det nemmeste er nok at tage en tommestok!

Claus