Hvilken scanner kan anbefales, når ...
Fra : Henning Kampmann

Dato : 06-06-05 20:03

Hej,

Jeg skal anskaffe en scanner, der er fin til at scanne tekst, der
skal over i Word via OmniPage. Jeg laver undervisningsmaterialer,
der bliver mangfoldiggjort som fotokopier.

Og så skal den også kunne anvendes som en lille kopimaskine til
'hjemmebrug', altså have en 'kopiknap' jeg kan trykke på. Sidste
år købte jeg en dejlig Epson Perfection scanner, men den manglede
desværre en sådan kopifunktion, som jeg altså ikke kan undvære.
Så den er solgt nu.

Håber at få et par gode forslag.

TIA

Henning

Fra : Max

Dato : 07-06-05 07:10

Hej Henning

> [...]
> år købte jeg en dejlig Epson Perfection scanner, men den manglede
> desværre en sådan kopifunktion, som jeg altså ikke kan undvære.

Den Epson Perfection 1670 jeg har besider denne kopifunktion
plus en helt masse andet, en dejlig scanner jeg er glad for.

Mvh Max

Fra : Henning Kampmann

Dato : 08-06-05 21:58

Hej Max

On Tue, 7 Jun 2005 08:10:14 +0200, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
Lige for en sikkerheds skyld - kan du lægge et originaldokument i
denne scanner, trykke på knappen SCAN, hvorefter der vil komme en
kopi ud på printeren?

Jeg har prøvet at finde en klar beskrivelse på nettet, men det er
desværre ikke lykkedes.

TIA

Henning

Fra : Max

Dato : 09-06-05 07:13

Hej Henning

> Lige for en sikkerheds skyld - kan du lægge et originaldokument i
> denne scanner, trykke på knappen SCAN, hvorefter der vil komme en
> kopi ud på printeren?

Ja, sådan fungere det.

Mvh Max

Fra : Henning Kampmann

Dato : 09-06-05 16:25

Hej igen,

On Thu, 9 Jun 2005 08:12:38 +0200, "Max"

Tak Max, så bliver det den!

Venlig hilsen
Henning

Fra : Lars HT

Dato : 07-06-05 07:23

"Henning Kampmann" <no.way@net> wrote in message
> [...]
> år købte jeg en dejlig Epson Perfection scanner, men den manglede
> desværre en sådan kopifunktion, som jeg altså ikke kan undvære.

Canon CanoScan 4200F = muf

Billig, hurtig, 4 knapper, som er prædefinerede til print, scan, email og
pdf, men kan ændres frit!

Lars