Sound Blaster PCI 128 forvrængning
Fra : Martin Bangsø

Dato : 01-06-01 13:34

Jeg synes lyden på mit nye SB PCI 128 er lidt forvrænget - og hvis jeg
kigger på volume control, er oscilloscopet (hedder det ikke det?) for
wave-lyd konstant er i det "røde" område; det var det ikke da jeg
havde et SB 16 ISA kort installeret i min maskine. Jeg har opdateret
til de nyeste drivere fra Creative's ftp, men ingen forskel. Er der
andre der har lignende erfaringer?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : DaWizeGuy

Dato : 02-06-01 02:50

"Martin Bangsø" <martin_b@iname.com> wrote in message

> [...]
> havde et SB 16 ISA kort installeret i min maskine. Jeg har opdateret
> til de nyeste drivere fra Creative's ftp, men ingen forskel. Er der

Gå ind i opsætningen for lyd (klik på højtaleren ved siden af uret i
nederste højre hjørne), og skru lidt ned for Wave-balancen.

---
Mvh. Anders

Fra : Martin Bangsø

Dato : 02-06-01 19:05

On Sat, 2 Jun 2001 03:49:33 +0200, DaWizeGuy wrote:

> Gå ind i opsætningen for lyd (klik på højtaleren ved siden af uret i
> nederste højre hjørne), og skru lidt ned for Wave-balancen.

Det hjælper ikke. Lyden er stadig forvrænget, og oscilloscopet lyser
rødt.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b