Hornfiske-løkke
Fra : PAR

Dato : 06-06-05 08:03

Jeg har set en "hornfiskeløkke", som erstatter en krog. Det en ring af
silketråd, som hornfiskene får mellem tænderne og sidder fast i.
Den er effektiv - men hvad hedder den? - og hvor kan den købes?

PAR

Fra : Calle.

Dato : 06-06-05 10:30

www.silkekrogen.dk
--
Calle.

Fra : jpo

Dato : 06-06-05 19:51

Har prøvet den - er meget effektiv.

Den er så effektiv, at det faktisk er umuligt at få hornfisken fri i levende
live.

jpo

Fra : Calle.

Dato : 06-06-05 21:27

jpo wrote:
> Har prøvet den - er meget effektiv.
>
> Den er så effektiv, at det faktisk er umuligt at få hornfisken fri i
> levende live.

vrøvl, det kræver blot en saks og lidt tid

--
Calle.