hvad skal man vælge til opgradering
Fra : Lars K.

Dato : 05-06-05 14:51

hej, jeg har 3000 til opgradering af min computer, det jeg skal have er:
motherboard, cpu, grafikkort, hvad er den bedste sammensætning til prisen,
det skal helst være AMD

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-06-05 15:45

Lars K. wrote:
> hej, jeg har 3000 til opgradering af min computer, det jeg skal have er:
> motherboard, cpu, grafikkort, hvad er den bedste sammensætning til prisen,
> det skal helst være AMD

Athlon 64 3000+ eller 3200+
et nForce 4 motherboard
et Geforce 6600GT

husk at du skal have PC3200RAM for at køre med ovenstående

Mobo: 709 kr, ASUS A8N-E

Gfx: 1269 kr, Geforce 6600GT

CPU: 1113 kr, Athlon 64 3000+ Venice core

I alt 3091 kr + porto

Fra : Thomas Hansen

Dato : 05-06-05 16:05

On Sun, 05 Jun 2005 15:50:59 +0200, Lars K. <Ingen@adgang.dk> wrote:

> hej, jeg har 3000 til opgradering af min computer, det jeg skal have er:
> motherboard, cpu, grafikkort, hvad er den bedste sammensætning til
> prisen,
> det skal helst være AMD

Hvad har du nu?
Hvad med ram?
/Thomas

Fra : Lars K.

Dato : 05-06-05 16:22

"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> skrev i en meddelelse
news.srwj64y0uxvtjp@sprinteren...

> Hvad har du nu?
> Hvad med ram?
> /Thomas
jeg har et epox 8rda3+ med en barton 2500 cpu 1 ghz pc 3200 ram og et ti
4200 128mb grafikkort, men hvorfor jeg vil skifte er fordi at mit board
driller, det skal kortsluttes hvergang at jeg skal starte maskinen op, og
istedet for bare at købe et board til det nuværende, vil jeg have
opgraderet.

Fra : "Brian

Dato : 05-06-05 19:53

kan jo være din psu der driller dig

--
Udskift ikkegyldig i adressen med dk

Fra : Lars K.

Dato : 05-06-05 19:59

"Brian <5500>" <news@kauslundevej11.ikkegyldig> skrev i en meddelelse
> kan jo være din psu der driller dig

nope, det troede jeg også, så jeg købte en ny, men det har ikke hjulpet en
pind, når jeg skal starte computeren op skal jeg kortslutte den grønne og
stel for at den vil starte op.

Fra : Lars K.

Dato : 05-06-05 20:19

Og hvad betyde Sli egentlig, det er så lang tid siden at jeg har kikket
efter nyt at jeg ikke helt er med

Fra : Johnny B 2000

Dato : 05-06-05 20:24

det er 2 nVidia grafikkort der kobles sammen

men til at starte med kan man nøjes med et og senere købe det andet, så
kommer der fart over feltet

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Lars K.

Dato : 05-06-05 21:18

jeg takker og bukker for svarene, nu er der da lidt at arbejde med