K8N SLI Platinum
Fra : Bjarnep

Dato : 05-06-05 09:37

Har lige købt et MSI K8N SLI Platinum, en AMD 3500 (Venice) samt et ASUS
PCI_E x16, alt virker perfekt, men har 2 spørgsmål. Når jeg i stifinder
højreklikker på en stor fil (20-50Mb) bliver skærmen kortvarigt sort
(ligesom når man går ind under egenskaber for grafikkort og vil ændre
opløsning) det er KUN når jeg HØJREklikker på musen for at flytte, omdøbe
etc. I bios er der en indstilling for "Maximum payload sixe" hvad er det?
BjarneP

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-06-05 15:41

Bjarnep wrote:
> [...]
> etc. I bios er der en indstilling for "Maximum payload sixe" hvad er det?

som du selv er ind på, kommer fejlen når du er inde under grafikkortets
indstillinger.

jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da "ASUS PCI_E x16" dækker over en del
modeller, men jeg vil tro det er fordi dit grafikkorts driver har en
ekstramenu som kommer frem når du højreklikker på en fil eller på
skrivebordet f.eks.

men som sagt, aner ikke hvilken driver du har inde

Fra : Bjarnep

Dato : 05-06-05 16:30

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> som du selv er ind på, kommer fejlen når du er inde under grafikkortets
> indstillinger.>
Nej fejlen jeg ser, er når jeg bruger STIFINDER
Når jeg i stifinder højreklikker på en stor fil (20-50Mb) bliver skærmen
kortvarigt sort
LIGESOM når man går ind i skærmopsætning
det er et ASUS EN6600/TD256 men jeg tror ikke det er grafik kortet?

Fra : Joerlund

Dato : 06-06-05 18:52

Hvaaaaa.....

Skal du ikke have 2 grafikkort i ????

Påtænker sæl samme bundkort !!! Og har kigget grundigt i edbpriser, men
ingen skriver om
at de har sat 2 kort i, men kun at chipsæt køleren på mobo larmer
forfærdeligt !!

--
Denne mail er checket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen
Lasse Tolderlund Jørgensen
joerlund-@mail.dk

Fjern - i Email adresse. !

Fra : Bjarnep

Dato : 07-06-05 00:38

"Joerlund" <joerlund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen skriver om
> at de har sat 2 kort i, men kun at chipsæt køleren på mobo larmer
Joh joh da, men riget fattes penge, nu var jeg lige så glad over at have
fået købt bundkort, CPU og grafikkort, straks spørger du om hvorfor jeg kun
har 1 grafikkort MEN jeg kan da tilslutte mig dem der syntes at blæseren
kan høres (ikke larmer vildt, men kan høres) jeg er mere ked af den fejl jeg
har beskrevet.
BjarneP