15 år og stadig med :-)
Fra : Kate

Dato : 05-06-05 08:28

Man kan altså godt nok blive overrasket over de bepelsede engang
imellem.
Her da jeg stod op åbnede jeg lige et par vinduer for at få luftet ud.
Kattene skal altid sidde og snuse ud af sprækken, så derfor sad der 2 i
soveværelset og en i arbejdsværelset.
Pludseligt kunne jeg se at Johan's hale begyndte at tykne og han
begyndte og pruste, nej, han hvæsede ikke. Så hørte jeg en lille blid
miaw udefra.
Naboen sorte pige-mis sad lige under vinduet og var ved at drive Johan
fra koncepterne. Underligt nok har hun før siddet der uden nogen
reaktion fra Johan, men idag.....
Jeg blev nød til at sprøjte noget vand på hende, så hun lod Johan være.
Lidt efter gik Johan og Mowgli indtog vinduet. Hunkatten kom tilbage,
men Mows sad bare og kiggede, hun kunne da ikke hidse ham op.

Og Johan som altid har været min lille milde misling

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.