Kunder og Butik haves; Varer og Forhandler~
Fra : Lars Hendriksen

Dato : 05-06-05 06:46

Jeg er den lykkelige ejer af webShoppen http://dkSundhed.dk som nu langsomt
er ved at komme op i omdrejninger. Jeg har pt. omkring 50 besøgende om
dagen, men mangler nogle varer på "hylderne".

Det jeg søger er forhandlere, som sælger kvalitetsprodukter !!! indenfor
Sundhed og Velvære.

Dealen er, at jeg lægger produkterne på shoppen, og står for salg og
markedsføring. Når noget sælges ryger ordrebekræftelsen til dig som
forhandler, og når kunden har betalt (Bank/PBS) får du en mail og kan sende
varerne; kunden har på forhånd betalt portoen!

Jeg beholder en aftalt salgsprovision (typisk 10-15%) og overfører resten
til din forhandlerkonto.

Der er altså ingen risiko, for kunden får først varen når denne har betalt,
og det eneste du skal gøre er (sammen med mig) at udvælge dit sortiment til
shoppen, og herefter stå for forsendelsen.

Det har taget ca. ½ års hårdt arbejde at få opbygget shoppen til det
nuværende niveau, og der er lagt store kræfter i både design og teknik, som
du kan se.

Lad høre fra dig hvis du passer på beskrivelsen.

Mvh
Lars SnabelA dkSundhed.dk

Fra : John

Dato : 05-06-05 10:55

"Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som du kan se.
>
> Lad høre fra dig hvis du passer på beskrivelsen.

Nu kender du vel reglerne for salg af sådanne produkter? Hvis du blander
vejledning/rådgiving sammen med salg eller formidling af produkter risikerer
du meget nemt at overtræde lægemiddellovgivningen.
Ellers en flot hjemmeside du har fået lavet.

John

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 05-06-05 11:09

Hej John,

tak for indsparket! Jeg bestræber mig meget på at optræde så rigtigt som
muligt, da jeg godt ved at det er et broget marked. Derfor tror og håber jeg
også at der er et marked for mig, som udelukkende går efter kvaliteten og
samarbejdspartnere som ved hvad de snakker om.

Men din pointe er god. Og som Aloe Vera og FLP forhandler, er jeg opdraget
med ikke at love mere end jeg kan holde OG helt holde mig væk fra medicinske
påstande!

Tak for rosen til siden; den har også kostet blod, sved og mangen en salten
nattetåre <:)

De bedste hilsner

Lars

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-06-05 11:50

In news:6bAoe.53093$Fe7.151039@news000.worldonline.dk,
Lars Hendriksen <Lars@LHCom.dk> wrote:

> Jeg bestræber mig meget på at optræde så rigtigt
> som muligt,

Så mangler du jo kun at lære hvorledes man begår sig på usenet

1. Sidst jeg så efter var denne NG ikke til opslag eller reklame.
Fundatsen for news:dk.erhverv finder du her
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.erhverv

2. Det er ikke Jeopardy det her, med andre ord top quote er ilde set.
http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Thomas Jari

Dato : 05-06-05 14:12

On Sun, 5 Jun 2005 12:49:51 +0200, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>2. Det er ikke Jeopardy det her, med andre ord top quote er ilde set.

haha. Sådan har jeg aldrig tænkt på det før :)

Men du har ret. Top quote er irreterende.

Thomas Jari

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 05-06-05 17:44

OK, så kan man vist se reklame i alting! Hvis ikke man må nævne sin
forretning, når man søger samarbejdspartnere, så er det i mine øjne lidt
'noya! Jeg forstår godt pointen, for ren reklame i informative nyhedsgrupper
irriterer også mig, men her fik du vist knurret kun for lydens skyld...

Mvh
Lars

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42a2d8cf$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-06-05 18:15

In news:FZFoe.53154$Fe7.151151@news000.worldonline.dk,
> [...]

> forretning, når man søger samarbejdspartnere, så er det i mine øjne
> lidt 'noya! Jeg forstår godt pointen, for ren reklame i informative

fra fundatsen:
Der ønskes ikke nogen form for reklamer. Disse henvises til
dk.loppemarked. Stillingsannoncer henvises til
dk.opslag.stillinger. Der ønskes heller ikke indlæg angående
køb og salg af f.eks. værktøj eller andre fagrelaterede
rekvisitter. Disse henvises til dk.loppemarked.* hierarkiet.

Som jeg læser dit indlæg, søger du varer og forhandlere (det står som
Emne linie)
Det kan jeg ikke se som andet end opslag og annoncering, forklar mig
venligst hvor jeg tager fejl?

> men her fik du vist knurret kun for
> lydens skyld...

Nej.

Gider du øve dig på din citat teknik.

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 05-06-05 18:29

Hvordan vil du seriøst søge partnere, hvis du ikke må nævne hvad din
forretning hedder og hvad den går ud på ? Forhandlere er nok det ord du får
forkert i din følsomme hals; for det jeg rent faktisk søger er vel
leverandører... Og det gør jeg stadig!!!

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42a332f8$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-06-05 19:11

In news:uDGoe.53163$Fe7.151241@news000.worldonline.dk,
> [...]
> du får forkert i din følsomme hals; for det jeg rent faktisk søger er
> vel leverandører... Og det gør jeg stadig!!!

Men du søger det forkerte sted!!

Og nu må du tage dig sammen med den citat teknik!!

Min venlige tone har sine begrænsninger og du balancerer på kanten af
limit.

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 05-06-05 19:25

Ok, point taken! Jeg syns bare ikke din kritk var berettiget, men jeg tager
den til mig, og vil fremover undersøge etiketten for gruppen nøjere, inden
jeg poster.
End of discussion og fortsat god "grøn vinter" <:)

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42a34015$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-06-05 20:06

In news:ErHoe.53180$Fe7.151462@news000.worldonline.dk,
> [...]
> nøjere, inden jeg poster.
> End of discussion og fortsat god "grøn vinter" <:)

PLONK

Det er lyden af Lars Hendriksen der rammer bunden af mit kill filter.

--
Michael Petersen

Fra : Karsten Madsen

Dato : 05-06-05 22:17

> PLONK
> Det er lyden af Lars Hendriksen der rammer bunden af mit kill filter.
> Michael Petersen

Hej Michael
Er det ikke nærmere SPLAT, når han rammer alle de andre der ligger der i
forvejen ;<)

/karsten

Fra : Petersen_Michael

Dato : 06-06-05 15:32

In news:42a36bf0$0$658$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Karsten Madsen <km@x.dk> wrote:

> Hej Michael
> Er det ikke nærmere SPLAT, når han rammer alle de andre der ligger
> der i forvejen ;<)

Hej Karsten
"alle de andre" Jeg har til dato kun oprettet 10 subjekter i mit kill
filter, de fleste mennesker er modtagelige for sundfornuft, og inden for
pædagogisk rækkevidde, men der er undtagelser.. ;c)

Fra : alexbo

Dato : 05-06-05 18:19

"Lars Hendriksen" skrev

> OK, så kan man vist se reklame i alting!

Dit opslag hører hjemme i en opslagsNG, og ikke her.
Du får en venlig vejledning, i stedet for en klage, men alligevel beklager
du dig.
Når du åbenbart har så svært ved at finde rundt i NGérne, hvilken tiltro kan
man så have til dig som samarbejdspartner.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 14:33

> Men din pointe er god. Og som Aloe Vera og FLP forhandler, er jeg opdraget
> med ikke at love mere end jeg kan holde OG helt holde mig væk fra
> medicinske påstande!

Aloe Vera er det ikke sådan noget mlm snask, hvor man også selv kan skaffe
forhandlere osv. osv.?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 05-06-05 17:48

Indrømmet; flere firmaer har misforstået og misbrugt MLM konceptet; men prøv
at sætte dig ordentlig ind i hvordan man seriøst kan arbejde med Network
Marketing, så vil du få et mere nuanceret syn på dit anvendte ord 'snask' !

Mvh
Lars

Fra : alexbo

Dato : 05-06-05 18:25

"Lars Hendriksen" skrev

> [...]
> prøv at sætte dig ordentlig ind i hvordan man seriøst kan arbejde med
> Network Marketing, så vil du få et mere nuanceret syn på dit anvendte ord

Det er muligt at man kan arbejde seriøst med MLM,
men jo flere MLMér man møder her, jo færre må der nødvendigvis være af de
seriøse.

mvh
Alex Christensen