K7 Upgrade 600
Fra : Bobby

Dato : 04-06-05 19:27

Jeg har skiftet til K7 upgrade 600.
Computeren starter op, men så snart den skal til at starte Windows op
genstarter den bare..
Er der nogen der kan gi mig et hint?

Benny

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-06-05 22:02

"Bobby" <bb@kk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har skiftet til K7 upgrade 600.
> Computeren starter op, men så snart den skal til at starte Windows op
> genstarter den bare..

Skiftet fra hvad?

"starte Windows op" installation, eller en gl. windows?

Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk
--*Størrelsen på en fil er ikke nødvendigvis proportional*--
--*med det kaos den kan forårsage.* --

Fra : Bobby

Dato : 05-06-05 08:53

Ok - her er lidt mere info. Jeg ved dog ikke rigtig hvad der er vigtigt at
vide.
Jeg havde et K7S8X i før. Jeg skiftede på anbefaling herfra.fordi tastatur
og mus ikke virkede. Jeg har intet andet fortaget mig end at skifte MB med
jumperne korrekt sat.
Lige inden at Windows normalt kommer med den løbende linie genstarter den.

mvh Benny

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-06-05 09:16

> [...]
> jumperne korrekt sat.
> Lige inden at Windows normalt kommer med den løbende linie genstarter den.

DVS. du har skiftet fra et bundkort med SiS746FX til eet med VIA KT600 og
det
kan din windows ikke finde ud af...

I news:dk.edb.system.ms-windows kan du sikkert få hjælp til at
reparere din windows.

Jeg er sikker på at du også kan finde løsningen ved at søge lidt
i http://groups.google.dk da du langt fra er den første med det problem.

-Held og lykke