OT Reklame: Billig kattebakke
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 15:20

Lige lidt reklame:
Jeg har lige købt en lukket kattebakke i Alta til 58 kr.
Synes det var billigt, hvis nu der er andre herinde, der også lige står og
mangler sådan en...

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Miver og Mulles mor,~

Dato : 05-06-05 20:13

<klip> Jeg har lige købt en lukket kattebakke i Alta til 58 kr.</klip>

Alta?

Hvor i alverden ligger der sådan nogle butikker?
Vi har her i byen, en Aldi, Rema100, Fakta, SuperSpar, SuperBest, Kvickly,
2xNetto + det løse - men ingen Alta :o

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 20:55

"Miver og Mulles mor, Heidi" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42a34ef0$0$18637$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Hvor i alverden ligger der sådan nogle butikker?
> Vi har her i byen, en Aldi, Rema100, Fakta, SuperSpar, SuperBest, Kvickly,

Alta findes kun i Jylland og på Fyn.... http://www.altadiscount.dk

Tina

Fra : Kate

Dato : 05-06-05 21:03

"Miver og Mulles mor, Heidi" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> wrote
in news:42a34ef0$0$18637$14726298@news.sunsite.dk:

> Alta?

Det er vidst et jysk fænomen. Første gang min søster i Århus nævnte
Alta, troede jeg hun mente Aldi. Så en Alta findes i hvert fald i Århus

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 21:10

> [...]
>
> Hvor i alverden ligger der sådan nogle butikker?
> Vi har her i byen, en Aldi, Rema100, Fakta, SuperSpar, SuperBest, Kvickly,

Hmm, kiggede lige på deres hjemmeside. Så vidt jeg kunne se findes, der
åbenbart ingen Alta butikker på Sjælland ? Gætter på at du bor på Sjælland
så ?
Herover i Jylland myldrer det med dem.
Mystisk, jeg troede ellers at det var en landsdækkende ting, ligesom Aldi,
Fakta, Netto og alle de andre.

Der er et billede af kattebakken her:

http://tjekmig.dk/galleri/index.php?gallery=diverse

--