Hvid gråspurv
Fra : Alice Nielsen

Dato : 04-06-05 15:13

I vores have er der mange forskellige fugle, men nu er der et eksemplar af
en hvid gråspurveunge.Jeg har bemærket den 1 uge og den er vældig livlig.
Nu kan jeg tænke mig at høre hvor almindeligt det er med "albinofugle"? Jeg
har før set solsorter med hvide enkeltfjer, men denne er HELT hvid . Hilsen
Alice

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-06-05 21:47

"Alice Nielsen" <alicevesti@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> har før set solsorter med hvide enkeltfjer, men denne er HELT hvid .

Håber du på et tidspunkt er ferm med et godt kamera, og beriger os med et
foto. De helt hvide albinoer er ret sjældne.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-06-05 22:02

Preben Riis Sørensen wrote:

> Håber du på et tidspunkt er ferm med et godt kamera, og beriger os med et
> foto. De helt hvide albinoer er ret sjældne.

Jeg vil foreslå, at Alice Nielsen går ind på www.netfugl.dk og
rapporterer fuglen, der kan hun også få kontakt til nogle skrappe
fuglefotografer, der bor i hendes eget område, og de kan så lave et
godt billede af sjældenhedden...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Max

Dato : 10-06-05 07:49

Hej Alice

> har før set solsorter med hvide enkeltfjer, men denne er HELT hvid .
Hilsen

På vej på job idag, jeg kørte igennem en lokal park, så jeg en fugl
som jeg er næsten sikker på var en hvid solsort, kun et par enkelte
fjer i halen var sorte.

Mvh Max