Linksys Router BEFSR41- firmware opdaterin~
Fra : Johnny B 2000

Dato : 04-06-05 11:41

har et problem med denne router

har prøvet at opgradere firmwaren, men den skriver fejl hver gang, har gjort
som de beskriver
- starter upgrade prg. op indtaster ip og kode samt finder filen der skal
bruges til opgradering, så trykker jeg upgrade, så skriver den : Failed to
update the data into flash ROM, please retry
- og det har jeg så prøvet 10 gange med samme resultat, hvad gør jeg forkert
?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-06-05 12:13

Johnny B 2000 skrev:

> - og det har jeg så prøvet 10 gange med samme resultat, hvad gør jeg
> forkert ?

Skriver i den forkerte gruppe.

Se her!

Fra : Rado

Dato : 04-06-05 18:58

On Sat, 4 Jun 2005 12:40:46 +0200, "Johnny B 2000"
<SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote:

> [...]
>update the data into flash ROM, please retry
>- og det har jeg så prøvet 10 gange med samme resultat, hvad gør jeg forkert

Har du tjekket at versionsnummeret på routeren svarer til
firmwareudgaven?

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Johnny B 2000

Dato : 04-06-05 20:48

den er fra tdc og deres hjemmeside beskriver det her :
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_ekstra_57537

Fra : Rado

Dato : 06-06-05 20:27

On Sat, 4 Jun 2005 21:48:12 +0200, "Johnny B 2000"
<SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote:

>den er fra tdc og deres hjemmeside beskriver det her :
>http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_ekstra_57537

Det er så vidt jeg kan se til version3, den virkede heller ikke på min
(der er version 2).

Hvis din også er en v. 2 (står i bunden af den), skal du ind
på linksys hjemmeside, her:
http://www.linksys.com/download/firmware.asp?dlid=1

Find BESFR41 på listen - der er 2 versioner, den ene står der "version
3" bagefter. Det er den anden (den øverste) du skal have fat i. Den
har versionsnummer 1.46.2

Fra : Johnny B 2000

Dato : 07-06-05 22:08

mange tak

de hjemmesider og mig er ikke den heldigste blanding

Fra : Rado

Dato : 08-06-05 20:15

On Tue, 7 Jun 2005 23:08:24 +0200, "Johnny B 2000"
<SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote:

>mange tak
>
>de hjemmesider og mig er ikke den heldigste blanding

Det er TDCs hjemmeside der har et problem - de har solgt både version
2 og 3 af denne router, men lægger kun firmware ud til 3'eren uden at
nævne noget om de forskellige versioner.