jeg har lidt problemer med min Router
Fra : Karsten

Dato : 04-06-05 09:23

Er der nogle der kan give mig en fornuftigt forklaring på det her problem,
Jeg kan bruge min internet forbindels i en periode uden problemmer,
men så er det som om at der er et eller andet i min Router der laver numre.

D.v.s.
Så er det som om mine dowloads går helt i stå, den eneste måde jeg kan få
det til at køre igen, er at fjerne Routeren i et par dage, og derefter
tilslutte den igen, så kan min forbindels godt køre i en lang periode uden
problemer, hvor efter det starter igen.

Ups, glemte at fortælle det her.
Os. Windows Xp Home.
Og det er en Jensen Scandinavia Broadband Router II
Min forbindels er på 2048/256 Kbit/sec

Grunden til at jeg bruger en Router er, at jeg hjælper ind imellem hjælper
andre med at få deres pc´er op at køre igen, for inden at jeg aflevere deres
pc´er igen, så kommer de lige en tur på nettet, og bliver opdateret, og det
er lidt svært at gøre, når jeg i perioder ikke kan bruge den.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-06-05 09:40

Karsten skrev:

> Ups, glemte at fortælle det her.

Ups, du glemte også at skrive i den rigtige gruppe.

dk.edb.netværk er det rette sted for dig

Fra : Karsten

Dato : 04-06-05 10:44

> Ups, du glemte også at skrive i den rigtige gruppe.
>
> dk.edb.netværk er det rette sted for dig

Jeg ville ellers mene, at en Router høre ind under det man kalder hardware,
men det kunne jo være der var noget jeg havede misforstået.

Spørgsmålet er flyttet til dk.edb.netværk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-06-05 10:53

Karsten wrote:
> Jeg ville ellers mene, at en Router høre ind under det man kalder
> hardware, men det kunne jo være der var noget jeg havede misforstået.

Nej - dk.edb.hardware er kun til emner, der ikke har sin egen gruppe.

Og det har netværksudstyr.

> Spørgsmålet er flyttet til dk.edb.netværk

God ide

Det er der netværks-nørderne sidder

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk