Identifikation af raritet
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 04-06-05 08:49

Min far fandt en del sjældenheder i en kasse med fiskregrej på Færøerne, som
jeg nu forsøger at identificere, bl.a. en fjerderfidus med beslag til
fastspænding om noget rundt (stangtykkelse) med en kegleformet spids i enden
af fjerderen.

Kan man via patentnummeret 206074 (Sverige) finde frem til indretningens
højere mening?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Christian jacobsen

Dato : 04-06-05 09:07

Hvad med at bringe et billede af uhyret , for ud fra beskrivelsen kan det
være alt fra gammelt trolling grej til en skibsjuletræsfod