Brunch i Lyngby-Holte området?
Fra : Stinne og Rune

Dato : 04-06-05 06:11

Vi skal holde barnedåb om et par måneder og i den forbindelse, havde vi
tænkt, at invitere familie til brunch et hyggeligt sted.
Vi er dog først lige flyttet hertil fra Jylland for nogle måneder siden, så
vi kender ikke så mange steder, hvor både mad og atmosfære går op i en
højere endhed....
Det kunne også være take away, da vi ikke bliver så mange, så vi kan sagtens
holde det herhjemme, jeg orker bare ikke at stå med en lillebitte dreng,
huset fuld af gæster og så samtidig selv skal alve maden.

Hjælp....!

-og god weekend, Stinne

Fra : Basil

Dato : 04-06-05 15:03

Stinne og Rune wrote:
> [...]

> holde det herhjemme, jeg orker bare ikke at stå med en lillebitte dreng,
> huset fuld af gæster og så samtidig selv skal alve maden.

Jeg ved godt at det er lidt langt væk, men på Cafe Castro på Nørrebrogade,
tæt ved Nørrebro Station har jeg fået en fantastisk brunch for noget tid
siden.
Jeg kender desværre ikke noget tættere på Lyngby.
Kai

Fra : T.Nielsen

Dato : 07-06-05 15:16

Stinne og Rune skrev:
> [...]
> holde det herhjemme, jeg orker bare ikke at stå med en lillebitte dreng,
> huset fuld af gæster og så samtidig selv skal alve maden.

I Brede ligger Frilandsmuseet, hvor restauranten serverer brunch. Tæt
ved ligger også Brede Spisehus, men der er jeg ikke sikker på at de har
brunch.
Hvis I er mere end 10 og kan klare andet end brunch derhjemme, så
leverer Meyers Madhus mad ud af huset i absolut verdensklasse. Intet mindre.

Det hele skulle være til at finde via nettet og google.
--
T.Nielsen