Personale Management ..
Fra : Lantino

Dato : 03-06-05 19:36

Hej NG ...

Jeg til dk.velkommen, for at høre om der fandtes en NG hvor man kunne
debattere "Personale Management".

Jeg er igang med en populær bog der hedder "De 7 vaner" og mangler at finde
nogen at debattere omkring dette emne ...

Jeg håber det er det rigtige sted eller vil jeg bede om hjælp til at komme
det rigtige sted ...

På forhånd tak

/Lantino

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-06-05 15:30

Lantino skrev den 03-06-2005 20:35:
> [...]
> nogen at debattere omkring dette emne ...
>
> Jeg håber det er det rigtige sted eller vil jeg bede om hjælp til at komme

Jamen, du har fundet det rigtige sted IMO.

Kan du ikke komme med et oplæg som man kan debattere ud fra?
Fx kan du jo kort ridse op, hvad det er for 7 gode vaner. Udover, at de
er erhvervsrelaterede som jeg kunne forstå fra dit indlæg i
dk.velkommen, så hjælper du altså dine meddebattører, at få
informationer omkring hvad du vil debattere.

På jævnt dansk: hvad er din problem-stilling/-formulering.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året