Føder DK for mange danske born?
Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-05 19:11

Føder DK for mange danske born?

Vil vi bevare danskhed, skal udanske børn udvises sammen med deres forældre.

Ville vi så stadig producere afkom nok til at passe de gamle og holde
hjulene i sving i industri og landbrug? JA

Vi ville stadig føde for mange, for de børn , der tvangsfjernes, er ofte
børn som forældrene valgte at få, fordi de "mente at det var nødvendigt for
at være socialt accepteret" - altså snob-grunde og ikke ægte forældrelyst
gjorde udslaget.

Jo færre børn, jo færre arbejdsløshedsunderstøttelser skal udbetales, dvs
der bliver flere penge til de gamle ved at vælge den befolkningsstørrelse,
som danske mødres underbevidsthed ønsker, som evt er 1 mio færre om et
årti..

Man kunne godt ønske sig at vi igen slog os på storfamilie som hobby - men
den tid, den glæde.

Vestens overklasse begyndte for cirka 1000 år siden at lægge vægt på
veluddannede sunde børn, og droppe ideen med "store kuld, hvoraf nogle børn
gerne måtte dø i vuggen". Som gartneren, der tynder planter ud, valgte vi
kvalitet-frem-for-kvantitet, og vort mønster i i høj grad også de
konfuzianske landes idag. Men ulande uden megen teknisk uddannelse føder
børn udfra junglelov-kombineret-med-demokrati , dvs man ser frem til at
børnene bliver vælgere og giver deres forældres kultur magt, hvis der er
børn nok.

Alt for mange er i live, og alt for længe
hænger de på deres grene. Gid en storm ville kommer og ryste alt dette rådne
og ormstukne ned fra træet! Nietzsche

Xx1 Alt hos Kvinden er en Gaade, og alt hos Kvinden har een Løsning
nemlig:moderskabet Friedrich Nietzsche

Xx1 Har man hørt mit svar på spørgsmålet, hvordan man kurerer,
forløser en kvinde?Man gør hende med barn.Kvinden behøver barn. Manden er
kun et middel."( Nietzsche Hvorfor jeg skriver så gode bøger)

Xx2 A son can bear with composure the death of his father, but the
loss of his inheritance might drive him to despair. Niccolo
Machiavelli(1469-1527)

Xx2 For mange fødes. Staten skabtes vor de overflødige. Nietzsche
"Børn af meget forelskede forældre lærer en frygtløshed over for livet, som
en dødbiderslægt undfanget halvt i søvne ikke kender til. Livets vældige,
farlige magter har stået vagt omkring deres vugge. Karen
Blixen

Xx2 Før i tiden havde forældre mange børn. Nu har børn mange
forældre. Ukendt

xx2 Hvad frugtbart er, er ene sandt.Goethe (1749-1832)

xx3 Hvorfor jeg ikke vil have børn - for
børnenes skyld. Thales fra Milet

Xx3 Children are poor men's riches.English proverb.

Xx3 Er der et mere helligt stade end svangerskab. Nietzsche

XX3 Gift dig i din ungdom! Livet i denne verden er kun en rejse: din
søn skal følge efter dig, og slægternes kæde må ikke brydes.
Zarathustra(persisk religions-stifter, ikke digterpoeten Nietzsches
fiktions-profet)

Xx3 Woman will sacrifice eleven men, fathers, husbands, brothers and
lovers, for one baby- or for her own female self conceit.
DH Lawrence

xx4 Maximum welfare, not maximum population, is our human

Xx4 En ungkarl er et ufuldstændigt dyr, han ligner halvdelen af en
saks. Benjamin win

xx4 Ikke blot forplante, men opplante jer - må ægteskabets have,
mine brødre, hjælpe jer dertil! Nietzsche

Xx4 Tænkning og handling var der én der sammenlignede med Rakel og
Lea: den første var kønnest den anden var mest frugtbar. Goethe

xx4ht Kvinder er noget særligt, de kan producere liv. De er midt i
livets strøm, mens mændene i bedste fald står på bredden og kikker på.
Frederic Leboyer

Xx5 Lige meget, hvor meget kattene slås, synes der altid at være
masser af killinger. Abraham Lincoln

Xx5m De fattige har flere børn, men de rige har flere slægtinge.
Folmer Elling

Xx5m Du er ung og ønsker dig barn og ægteskab. Men er du et menneske
der har ret til at ønske sig et barn. Nietzsche

Xx6 In the mind of a woman, to give birth to a child is the short
cut to omniscience. Gelett Burgess

Xx6 Kærlighed er det puds, man har spillet os for at sikre
slægternes beståen W. Somerset Maugham

Xx6 Man gør hende med barn.Kvinden behøver barn. Manden er kun et
middel."( Nietzsche Hvorfor jeg skriver så gode bøger)

Xx6 Når en kvinne har lærde tilbøyeligheter, så er det vanligvis noe
galt med hennes seksualitet. Allerede ufruktbarhet disponerer for en viss
maskulinitet i smake. Mannen er nemlig, om man tillater meg, "det ufruktbare
vesen". Nietzsche

xx7 Ufrugtbare er I: derfor mangler I tro. Nietzsche

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 03-06-05 20:00

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
>Føder DK for mange danske born?
>
>Vil vi bevare danskhed, skal udanske
>børn udvises sammen med deres forældre.

Definér danskhed.

>Ville vi så stadig producere afkom nok
>til at passe de gamle og holde
>hjulene i sving i industri og landbrug? JA

Og?

> [...]
>børn , der tvangsfjernes, er ofte
>børn som forældrene valgte at få,
>fordi de "mente at det var nødvendigt for

Er du på stoffer?

<snip>
> [...]
>ideen med "store kuld, hvoraf nogle børn
>gerne måtte dø i vuggen". Som
>gartneren, der tynder planter ud, valgte vi

<snip 400 overflødige citater>

Suk...

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-06-05 22:32

Smid dog galningen i killfilter eller ignorer ham.

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-05 05:50

"Jørn Ibsen (slet 4DXH4)" <j-ibsen@4DXH4get2net.dk> wrote in message

> Definér danskhed.

Start tråd på dk.politik - i korthed er volden på Nørrebro og Christiania
p.t. faretruende og udansk, og at 10% kommende magthavere lyves til 5% er et
stort problem.

> Og?

Altså behøver vi ikke importere muhamedanerhorder af angst for dalende
folketal

> Er du på stoffer?

En alt for lækker fransk camembert og amaronerødvin.

> <snip>
>>
> <snip 400 overflødige citater>
>
> Suk...

Et halehæng og fodnoteapprat DER STÅR TIL SIDST, som frivillig extra -
hvordan kan det være værd at fejltælle og sukke om?

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 04-06-05 22:22

>Start tråd på dk.politik - i korthed
>er volden på Nørrebro og Christiania
>p.t. faretruende og udansk, og at 10%
>kommende magthavere lyves til 5% er et
>stort problem.

Definér udansk.

>Altså behøver vi ikke importere
>muhamedanerhorder af angst for dalende
>folketal

Det er mennesker, ikke horder. De bliver ikke importeret. De
skifter opholdssted. Fuldstændig som hvis du flyttede til
Galapagosøerne. Det er der dog næppe chancer for.

>En alt for lækker fransk camembert og
>amaronerødvin.

Sandsynligvis en stærk forældet og vel nærmest rådden camembert.
Og næppe under 4 flasker Amarone (tilføjelsen "rødvin" er
overflødig).

>Et halehæng og fodnoteapprat DER STÅR
>TIL SIDST, som frivillig extra -
>hvordan kan det være værd at fejltælle
>og sukke om?

Heeyy? Der kom ikke de sædvanlige latterlige citater...??
Jeg VIDSTE, du ville løbe tør for dem en dag.