Guinness - øl - billigst ?
Fra : Peter Heide

Dato : 03-06-05 01:51

Jeg er helt vild med den øl. Smager fantastisk godt.

I Netto sælges den for ca. 16,- kr dåsen incl. pant.
Kan det gøres billigere andre steder i København ?

Fra : Devast8or

Dato : 03-06-05 06:36

Peter Heide wrote:
> Jeg er helt vild med den øl. Smager fantastisk godt.
>
> I Netto sælges den for ca. 16,- kr dåsen incl. pant.
> Kan det gøres billigere andre steder i København ?

Jeg ved ikke om de fås billigere (har ikke kigget efter dem, har en flok
stående :), men når du sammenligner så husk at de både findes i 44cl dåser
og 50cl dåser. Dem Netto har i øjeblikket er 50cl.

Devast8or

P.S. Hvis du finder en bedre pris end Netto, må du meget gerne skrive
herinde.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-06-05 08:04

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det gøres billigere andre steder i København ?

Metro, hvis du kan få fingre i et kort.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 05/30/05)

Fra : Peter Heide

Dato : 03-06-05 18:46

> Metro, hvis du kan få fingre i et kort.

Jeg har kort der ud til. Det havde jeg ikke tænkt på.
Tak for tippet !

Fra : Simon

Dato : 03-06-05 13:52

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er helt vild med den øl. Smager fantastisk godt.
>
> I Netto sælges den for ca. 16,- kr dåsen incl. pant.
> Kan det gøres billigere andre steder i København ?

Måske lidt OT, men Guinness er en god øl. Du skulle dog gøre et forsøg på
at
få fingre i Youngs "Double chocolade stout". SÅ skal jeg love dig du får
en
oplevelse af de bedre

http://www.youngs.co.uk/ProductPage.aspx?pageID=11&&productID=6
http://www.bihrmann.com/elmers/data-kort/youngs-d-c.asp

Mine 25øre....
Simon

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 03-06-05 14:16

"Simon" <simonbauer@get2net.dk> skrev:

> [...]
> at
> få fingre i Youngs "Double chocolade stout". SÅ skal jeg love dig du får

JA! Det er absolut en af de bedste stouts. Jeg kan dog også anbefale at
prøve O'Hara's celtic stout.

--
Kurt Lund

Fra : Peter Heide

Dato : 03-06-05 18:48

"Youngs "Double chocolade stout".

O'Hara's celtic stout.

Dem vil jeg cheke ud ved først kommende mulighed. Måske Irma eller Føtex
forhandler dem.

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 04-06-05 11:54

On Fri, 03 Jun 2005 19:47:36 +0200, Peter Heide wrote:

> "Youngs "Double chocolade stout".
>
> O'Hara's celtic stout.
>
> Dem vil jeg cheke ud ved først kommende mulighed. Måske Irma eller
> Føtex forhandler dem.

Ikke Irma. Barley wine har (eller havde i hvert fald) dem. Gammel strand
øl og vin er også et godt bud på en københavnsk ølpusher.

Tomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 13:23

Hey,

[klip]
> JA! Det er absolut en af de bedste stouts. Jeg kan dog også anbefale at
> prøve O'Hara's celtic stout.

Nu bli'r jeg nok upopulær, men jeg synes O'Hara's er erhmm... ringe...
Men smag og behag og alt det der!

Jeg ved ikke om Charlie's inde i Pilestræde har Oyster Stout i hanerne, men
The Wharf i Aalborg har ihvertfald (og det er jo samme ejer). Prøv at smage
på den, den er fantastisk!

--
/ Kristian
www.hammerhaj.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-06-05 23:39

Simon wrote:
> få fingre i Youngs "Double chocolade stout". SÅ skal jeg love dig du får
> en
> oplevelse af de bedre

Er det ikke mest hvis man godt kan lide at have kvalme ? :)
Brooklyns DCS er betydeligt bedre... :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Max

Dato : 04-06-05 13:58

Hej Peter

> I Netto sælges den for ca. 16,- kr dåsen incl. pant.
> Kan det gøres billigere andre steder i København ?

For en sammenlignings skyld, ja så har Kvickly
2 dåser 44 cl til 28 kr.

Mvh Max

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-06-05 15:01

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Jeg er helt vild med den øl. Smager fantastisk godt.
>
> I Netto sælges den for ca. 16,- kr dåsen incl. pant.
> Kan det gøres billigere andre steder i København ?

Pragtfuld øl, et måltid i sig selv - og så har ølhandleren på Gl. Strand dem
også.
Prøv den til en ægte gang irsk stuvning, og med The Dubliners eller Lord Of
The Dance i øregangene - uhmmmm!
Jeg undrer så om der er nogen der ved, hvor man i hovedstadsområdet kan få
Kilkenny, nu vi har gang i de irske ølsorter?
Jeg kommer ikke så tit forbi Gl. Strand.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 04-06-05 15:41

> Jeg undrer så om der er nogen der ved, hvor man i hovedstadsområdet kan få
> Kilkenny, nu vi har gang i de irske ølsorter?
> Jeg kommer ikke så tit forbi Gl. Strand.

Jeg mener at have set det mærke i Irma. Ihverttilfælde hér hvor jeg
bor på Østerbro.
Fik fat i O'Haras Celtic Stout i selvsamme butik.
Chocolate, har de ikke på lager. Blev henvist til Gl. Strand

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-06-05 16:25

> Jeg mener at have set det mærke i Irma. Ihverttilfælde hér hvor jeg
> bor på Østerbro.
> Fik fat i O'Haras Celtic Stout i selvsamme butik.
> Chocolate, har de ikke på lager. Blev henvist til Gl. Strand

Okay, takker for svar.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--