ghost 2003 hjælp
Fra : steen roel

Dato : 02-06-05 21:06

Hej

Jeg har lige købt 6 Acer F1B med 80 gb hd. Jeg havde tænkt mig at gemme load
(8 gb) på en ekstern harddisk på 300 gb (USB 2.0, har husket at bruge 2.0
driver). Den lukker ned som den skal og når den skal til at starte Ghost
kommer ghost frem, men lukker hurtigt ned igen. Er partitionen for stor ?
eller hvad er der galt?

hilsen

steen

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 03-06-05 07:26

On Thu, 2 Jun 2005 22:05:30 +0200, "steen roel" <sss@sss.dk> wrote:

> [...]
>kommer ghost frem, men lukker hurtigt ned igen. Er partitionen for stor ?

Der er formentlig tale om et USB-driverproblem.

Jeg har brugt Ghost 2003 i lang tid, og det er aldrig lykkedes mig at få det
til at fungere med USB 2.0.
DOS-driveren bliver ikke indlæst, og Ghost returnerer til Windows.

Jeg har haft det til at virke med USB 1.1; men det kan man i praksis ikke
bruge til noget pga den lave hastighed.

Jeg har derfor anskaffet et par eksterne harddisk-bokse med
FireWire-interface (IEEE 1394), og de virker fint sammen med Ghost 2003.
(Backup af 160 GB disk i PC -> 160 GB disk i Firewire-boks)

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen