import af mexikanske specialvarer
Fra : Kim Schulz

Dato : 02-06-05 10:53

hejsa,
Nogen der kender til danske firmaer som importerer mexikanske speical
varer (ikke texmex lort).
Gerne så jeg kan få det i Aalborg eller evt. bestilles via nettet.

Det er specielt kryderier, chili af forskellig art, bønne mos osv.

MVH
Kim

Fra : Max

Dato : 02-06-05 11:07

Hej Kim

>Gerne så jeg kan få det i Aalborg eller evt. bestilles via nettet.

>Det er specielt kryderier, chili af forskellig art, bønne mos osv.

Jeg vil gerne have lov til at anbefale http://www.torrestrading.dk/

Det er et par brødre med mexikansk baggrund der driver den
forretning og de er til at handle med.

De har bl.a. været hos Mik Schack

http://www.dr.dk/hjemmeservice/blaabog_torres.asp

Mvh Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 02-06-05 12:22

On Thu, 2 Jun 2005 12:06:46 +0200
"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg vil gerne have lov til at anbefale http://www.torrestrading.dk/
>
> Det er et par brødre med mexikansk baggrund der driver den

ahh ja det så jeg faktisk godt. havde dog glemt alt om det.

Dog er deres hjemmeside noget begrænset hvad angår sortiment osv.

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Per Madsen

Dato : 02-06-05 13:50

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> [...]
> Gerne så jeg kan få det i Aalborg eller evt. bestilles via nettet.
>
> Det er specielt kryderier, chili af forskellig art, bønne mos osv.

Har en kammerat der er halvt mexikaner og som lever af at lave mex mad
til diverse arrangementer. Han importerer selv...skal jeg finde en
mailadresse til dig?

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Bjarne K

Dato : 03-06-05 13:16

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote in message

> Har en kammerat der er halvt mexikaner og som lever af at lave mex mad
> til diverse arrangementer. Han importerer selv...skal jeg finde en
> mailadresse til dig?

Nu er det måske for meget hvis vi alle begynder at skrive til din
kammerat, men kan du ikke opfordre ham til at flikke en hjemmeside
sammen. (hvis han altså er interesseret i at sælge sine ting)

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Gert Hansen

Dato : 03-06-05 13:35

> Nu er det måske for meget hvis vi alle begynder at skrive til din
> kammerat, men kan du ikke opfordre ham til at flikke en hjemmeside
> sammen. (hvis han altså er interesseret i at sælge sine ting)

Ja og der er givet mange der, som jeg, kan/gerne vil hjælp hvis det er det
der er
problemet.

Gert Hansen
www.mados.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 03-06-05 16:08

Gert Hansen <gert@FJERNmad.dk> wrote:

> Ja og der er givet mange der, som jeg, kan/gerne vil hjælp hvis det er det
> [...]

Jeg melder tilbage til jer hurtigst muligt,- han er på ferie lige nu,
men skulle komme tilbage i løbet af næste uge. Skal nok høre ham om han
har fået flikket en hjemmeside sammen.....Evt. opfordre ham til det!
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 02-06-05 14:02

On Thu, 2 Jun 2005 14:49:59 +0200
permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> Har en kammerat der er halvt mexikaner og som lever af at lave mex mad
> til diverse arrangementer. Han importerer selv...skal jeg finde en
> mailadresse til dig?

det må du da gerne.

--
Kim Schulz | Fundanemt Content Management system:
Geek by nature | http://www.fundanemt.com