Villestrup Å
Fra : Alex Linaa

Dato : 01-06-01 10:34

Da jeg i sin tid boede ved Mariager Fjord fiskede jeg meget i Villestrup Å,
og vi købte dengang dagkort på en gård lige ved Vrå Mølle.
Er der nogen der ved om man stadig kan købe dagkort på denne gård, eller
alternativt hvor man kan købe dagkort til de forskellige stræk af åen?

På forhånd tak
Alex Linaa

--
http://belone.linaa.com -Se hvor langt hornfisken er nået
http://multe.linaa.com -Se hvor langt multen er nået

Fra : Erik_N

Dato : 22-06-01 18:24

Alex Linaa <@nospam@a@linaa.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f7ni8$t93$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Er der nogen der ved om man stadig kan købe dagkort på denne gård, eller
> alternativt hvor man kan købe dagkort til de forskellige stræk af åen?

Hej sidste år var vi der og alt var ved det gamle med hensyn til dagkortet
Erik Nielsen

Fra : Erik_N

Dato : 22-06-01 18:24

Fra : HENNING PEDERSEN

Dato : 23-06-01 13:24

Hvis man er medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund har man adgang til gratis
fiskeri i Århus Sportsfiskerforenings vand i Villestrup Å. Der er to dagkort
til rådoghed pr. dag - og kun to kort pr. år. fisker.
Kort afhentes på kontoret i Vejle eller bestilles i frankeret svarkuvert.
Strækningen ligger opstrøms dambruget i Vrå.

Mvh
Henning Pedersen
henning_ped@get2net.dk
http://www.sportsfiskeren.dk/