sø storkøbenhavn
Fra : Torkil Svensgaard

Dato : 02-06-05 06:44

Hej

Min kæreste og jeg er på udkig efter en sø/mose/? i Storkøbenhavn, hvor man
kan nøjes med statens fiskekort og har mulighed for at fange gedde/aborre.

Gode forslag modtages gerne, jo tættere på Høje Tåstrup des bedre.

På forhånd tak,

Torkil

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-06-05 08:49

"Torkil Svensgaard" <spam@torkil.ath.cx> wrote in message
> [...]
> kan nøjes med statens fiskekort og har mulighed for at fange gedde/aborre.
>
> Gode forslag modtages gerne, jo tættere på Høje Tåstrup des bedre.

Søerne og moserne i Hareskoven er okay, der går nogle pæne gedder.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk