Gamle skrivemaskimer.
Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 01-06-05 22:11

Jeg ved bedre end nogen anden, at dette ikke er en NG for køb og salg og
henleder derfor opmærksomheden til mit købsønske i dk.marked på skrivehjul
til en TRIUMF ADLER SE 1010 i NG dk.
Karsten H. Jensen

Fra : Leonard

Dato : 01-06-05 22:36

"Karsten H. Jensen" <bito@karby.dk> wrote:

>Jeg ved bedre end nogen anden, at dette ikke er en NG for køb og salg og
>henleder derfor opmærksomheden til

Så burde du også vide at denne NG heller ikke er til opslag af nogen
art.
Du har hermed opnået titlen "Fjols".

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-06-05 22:41

Den 01-06-05 23.10 skrev Karsten H. Jensen følgende:

> Jeg ved bedre end nogen anden, at dette ikke er en NG for køb og salg og
> henleder derfor opmærksomheden til mit købsønske ...

Det er dog noget af det mest øretæveindbydende, jeg længe har set. Og
det virkede, selvom jeg normalt ikke gider sende klager: klage sendt til
news-abuse(snabela)wol.dk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 02-06-05 09:31

Kim Ludvigsen wrote:

> Det er dog noget af det mest øretæveindbydende, jeg længe har set. Og
> det virkede, selvom jeg normalt ikke gider sende klager: klage sendt
> [...]

Ingen bemærkning.
--
Med hilsen
Karsten H. Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-06-05 10:53

Den 02-06-05 10.31 skrev Karsten H. Jensen følgende:

> Ingen bemærkning.

Hvis du hentyder til signaturen, så læs:

Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som
fik sin første computer som 88-årig.
http://kimludvigsen.dk

Fra : Sune

Dato : 02-06-05 11:47

> Det er dog noget af det mest øretæveindbydende, jeg længe har set. Og
> det virkede, selvom jeg normalt ikke gider sende klager: klage sendt
> til news-abuse(snabela)wol.dk.
Ingen tvivl om at det pågældende indlæg er direkte åndsvagt, men jeg finder
det nu ikke meget smartere at spilde udbyderens tid med det...
Sune