Desperat prishjælp inden 20:30 pris på upl~
Fra : MooreHøjer

Dato : 01-06-05 18:00

Hej NG

Jeg har udviklet et upload/downloadsite til en forening og gjorde
det egentligt ud fra en forudsætning om at det skulle være
free-of-charge, men nu kræver de at jeg tager betaling for det og
vil have et svar inden 20:30...

Er det nogen der et forslag til hvad et sådan skal koste?
I kan se det her hos nogen andre jeg har lavet det for:
www.viborgip.dk
Der logges ind i siden med brugernavn: test og password: test
(midlertidig bruger der bliver slettet ca. 21:00)

Håber i har et forslag for jeg er virkelig i krise... jeg vil
ikke kræve for meget og heller ikke for lidt

På Forhånd Tak!

Hilsen en desperat sjæl...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : MooreHojer

Dato : 01-06-05 19:24

> [...]
>
> Håber i har et forslag for jeg er virkelig i krise... jeg vil
> ikke kræve for meget og heller ikke for lidt

Er der slet ikke noget der har et forslag???

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 01-06-05 19:47

MooreHojer skrev:

> Er der slet ikke noget der har et forslag???
>
> Hilsen en desperat sjæl...

Jeg kunne se du også har spurgt i en anden gruppe! det kommer helt og
holdent an på hvad du føler dit arbejde er værd! Hvor mange timer har
du lagt i det, og hvor meget synes du du vil tage for det og gang
sammen. Det er ikke sværere, men de 200 er måske lige i underkanten. Du
får knap nok en maler til at åbne en malerbøtte for noget under 200 i
timen i dag.

Alternativet er at holde sitet tilbage indtil spørgsmålet er afklaret!!

Claus

Fra : terje

Dato : 01-06-05 19:24

MooreHøjer wrote:
> [...]
> det egentligt ud fra en forudsætning om at det skulle være
> free-of-charge, men nu kræver de at jeg tager betaling for det og

Det er 6 minutter før dead line og svaret er ..? Dessverre umulig å
svare på. Det er alt for mange ukjente i dette regnestykket. Du må nok
vurdere dette selv er jeg redd.
terje

Fra : Claus Marcussen

Dato : 01-06-05 19:43

MooreHøjer wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> det egentligt ud fra en forudsætning om at det skulle være
> free-of-charge, men nu kræver de at jeg tager betaling for det og

Sig dog blot nej til betaling - har du lavet det fordi du støtter
sagen, så er det jo det. Eller sæt en symbolsk værdi.

Mvh. Claus Marcussen

Fra : MooreHojer

Dato : 01-06-05 19:44

Tak for jeres bidrag...
Han tvang mig til 750kr...

Fra : Niels Henriksen

Dato : 01-06-05 19:47

"MooreHøjer" <simon@moorehojer.dk> wrote in message

> [...]
> det egentligt ud fra en forudsætning om at det skulle være
> free-of-charge, men nu kræver de at jeg tager betaling for det og

Hvad bilder de sig ind at de vil betale for det ;)

> [...]
> Der logges ind i siden med brugernavn: test og password: test
> (midlertidig bruger der bliver slettet ca. 21:00)

Hvis det er hele sitet du har lavet, så vil jeg nok sige en 5.000. Det
kommer an på hvor mange timer du har lagt i det og hvad du har skrevet af
dokumentation (for det har du vel også lavet ;)

> Håber i har et forslag for jeg er virkelig i krise... jeg vil
> ikke kræve for meget og heller ikke for lidt

Det er altid svært at give pris på et stykke arbejde. Især inden man
starter
på det. Men efterhånden så lærer man hvad tingene vil koste og nogle gange
skyder man for højt og andre gange for lavt.

(ved godt at klokken er over 20:30, men jeg skulle altså lige vaske op
først
;))

--
Niels Henriksen
www.netopcom.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-06-05 08:44

MooreHøjer wrote:
> [...]
> det egentligt ud fra en forudsætning om at det skulle være
> free-of-charge, men nu kræver de at jeg tager betaling for det og

[Antal timer du har arbejdet på det]* timepris

Din timepris er naturlig svær at fastsætte, Jeg bor og arbejder i
Spanien og når jeg laver websites freelance, plejer der at være
fastsat en timepris omkring de 30Euro. Det kan være 20 eller 50 euro,
alt efter hvor kompliceret arbejdet er.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann