Azorerne i juli - har nogen tips ?
Fra : Paul Nilsson

Dato : 31-05-05 22:00

Hej er der nogen i NG som har været på Azorerne eller kender til
Tips/Links...
mht: FUGLE-lokaliteter, Hvaler, goe bådture til andre øer osv...bor på
hovedøen Sâo Miguel/Ponta Delgada... Alle tips modtages med TAK!
............det er i starten af juli...

Paul Nilsson

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Stig Linander

Dato : 31-05-05 22:47

Hej Paul,

> Hej er der nogen i NG som har været på Azorerne eller kender til
> Tips/Links...

Har ikke selv været der - endnu.
Links: Du har tjekket "standard-stederne"?
http://www.bsc-eoc.org/links/links.jsp?page=l_eur_pt
http://www.camacdonald.com/birding/africacanaryislands.htm
http://www.travellingbirder.com/tripreports/tripreports2.php?id=3
http://www.netfugl.dk/trip_reports.php?id=links

Mange hilsner og god tur,

Stig.
--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page

Fra : Paul Nilsson

Dato : 01-06-05 22:39

Tak for de mange gode links - de vil blive nærlæst..

Hej Paul....

Stig Linander <no_reply@050531.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:546713085569@050531.dk...