Langvarig stress og bedring
Fra : Arnfiin Haraldsen

Dato : 31-05-05 15:32

Hei!

Jeg leste
http://www.infomedica.se/artikel.asp?CategoryID=10961&PreView=

Og kjente meg veldig godt igjen. Jeg har "overstresset" i snart 2 år pg hatt
hukommelsesproblemer denne tiden, og i siste måneden ikke klart å se på TV
engang.

Ser jeg på TV får jeg høyt blodtrykk med en gang, og pusten "strekker ikke
til," og alt blir bare vondt.

Er det Hippocampus som er ødelagt eller kan jeg bli bedre? Hva med
medisiner?

Takk for alle svar!

Fra : JytteJ

Dato : 01-06-05 17:57

"Arnfiin Haraldsen" <nospam.gambler771@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til," og alt blir bare vondt.
>

> Er det Hippocampus som er ødelagt eller kan jeg bli bedre? Hva med

Det lyder alvorligt, gå til en læge og tænk over hvilket liv du lever.
Selvfølgelig kan du få det bedre, men du må gøre noget.

VH.
JytteJ

Fra : Terje Henriksen

Dato : 02-06-05 19:18

Arnfiin Haraldsen wrote:
> [...]
> ikke til," og alt blir bare vondt.
>

> Er det Hippocampus som er ødelagt eller kan jeg bli bedre? Hva med

Jeg tror at stress kan forårsakes av åndsparasitter som er stresset i sin
opptreden og overfører slik stressethet til andre som de stjeler. I slike
tilfeller vil plagene som oppstår skyldes åndsparasitten og ikke selve
stresset. Leger generelt vil ikke kunne forstå dette siden dette vil være
usynlig og nesten upåviselig påvirkning. Diagnosen som kommer fra legene vil
i slike tilfeller bli gal.

--
Terje Henriksen
Kirkenes