*Alarm* *Alarm* Moaaaarrrr
Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 00:00

Andy tidligere i dag. Han var ude i entréen. Fare og alarm i stemmen.

Mooooaarrrrrr, hjælp, hjælp, *alarm* kom nu, kom nu, skynd dig nu, åh, så
kom dog og hjælp mig. Kom nuuuuuu. *mere og mere desperat stemme*

"Hvad er der skat?" Miiiiiiv, moar, hjælp mig, hjælp mig. *kattestemme
grænsende til det hysteriske*

"Andyyyyy, hvad er der galt?" *En lang sludder fra dyret, hvorpå han kaldte
på mig igen*

Mig ud og se hvad der var galt. Der er ikke noget derude kan kan sidde fast
i eller komme til skade på, så jeg var noget tvivlende på det akutte i
situationen.

Årsag til skaberiet:

Han havde fanget en spyflue og vidste ikke, hvad han skulle med den. Den
sprællede inde i hans "hænder", som lukkede spyfluen inde mod gulvet.
*GGGGGG*

Jeg hjalp ham med fluesmækkeren, og var færdig af grin bag efter.

...... Og det kalder man en kat..... *lol*

Tina og Andy, der er faldet til ro igen.

Fra : Gainsbourg

Dato : 31-05-05 01:04

*lol* Vores gamle kat var bange for alle andre byttedyr end regnorme. Dem
fangede den så også en del af (eller "gik ud i haven og samlede op" er måske
mere korrekt end "fangede") og kom stolt ind og lagde den foran os *gg*.

Fra : Miver og Mulles mor,~

Dato : 31-05-05 19:38

<klip> Årsag til skaberiet:
> Han havde fanget en spyflue og vidste ikke, hvad han skulle med den. Den
> sprællede inde i hans "hænder", som lukkede spyfluen inde mod gulvet.
</klip>

lol* det er da for sjov en kat
men den har vist samme sprog som Svedsken hos Benedikte :))

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor, der stadigvæk klukker :o
http://chocolade.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 23:45

"Miver og Mulles mor, Heidi" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:429caeef$0$18644$14726298@news.sunsite.dk...
> <klip> Årsag til skaberiet:
> </klip>
>
> lol* det er da for sjov en kat
> men den har vist samme sprog som Svedsken hos Benedikte :))

En del af det sprog Svedsken har, bruger Andy også. :)

Jeg er stensikker på, at katte har humor, og at de forstår meget mere af
vores verden end de kloge (ikke-katte)folk tror og mener.

Tina

Fra : Allan

Dato : 31-05-05 19:56

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ..... Og det kalder man en kat..... *lol*
>
> Tina og Andy, der er faldet til ro igen.

He He ja det er som min Boris.
Ham har jeg set løbe ned af min skrænt og lande oven på en solsort.
Derefter viste han ikke hvad han skulde.
Det endte med at han måtte flytte sig for at slippe for hakkeriet nede på
maven.
Men som jeg har skrevet før om Boris, Så tænker han ikke så hurtigt, Og der
er intet ondt i ham.
Det er nu straks værre med den anden tyran jeg har.
Her søndag /mandag nat kl430 kom han ind fra haven med en solsort som han
begyndte at skille ad inde i stuen.
Mange fjerd. Så jeg måtte op og aflive solsorten for at få lidt nattero.

Nogle gange er det ikke så fedt at have kate.
Mvh Allan

Fra : Leyna

Dato : 31-05-05 10:27

On Tue, 31 May 2005 00:59:50 +0200, "Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk>
wrote:

>..... Og det kalder man en kat..... *lol*

Okay, jagtinstinktet er der da, men måske manglede de sidste sider i
manualen?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 12:54

> Okay, jagtinstinktet er der da, men måske manglede de sidste sider i
> manualen?

Uha, der manglede mange sider i Andys eksemplar af manualen. Afnsittet om
rotter kender han overhovedet ikke, ligesom alle de andre "katte spiser
ikke" og "katte kan ikke lide"-læresætninger.

Han har lavet sin helt egen manual

Tina

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-06-05 17:09

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> rotter kender han overhovedet ikke, ligesom alle de andre "katte spiser
> ikke" og "katte kan ikke lide"-læresætninger.

Klog katmand!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-06-05 17:11

> [...]
>
> ..... Og det kalder man en kat..... *lol*
>
> Tina og Andy, der er faldet til ro igen.

Uha, jeg kan lige se det for mig *klukker af grin*.
Fluen har sgu nok kildet ham under trædepuderne - min gamle hankat Hanner
var hyperkilden under poterne, gad vide om ikke også din Andy er?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk