riskoger
Fra : jk

Dato : 30-05-05 19:14

vi har fået lidt blod på tanden efter at have købt en melissa riskoger i
Føtex - nu er problemet bare, at den kære riskogers "tefal"-agtige belægning
er begyndt at skalle af ;( - nu ryger den så ud, og vi er på jagt efter en
ny (ordentlig) een.

De der kinesiske og Thailandske restauranter har jo altid en stor lækker
(typisk hvid) riskoger stående - det ligner nogen som ka' stå for ææh
mosten - men mit problem er bare, at jeg pt. KUN har kunne finde riskogere
som ligner min gamle Melissa MEGET (og sikkert er lige så dårlige) - er der
nogen som ved hvor de der restauranter får fat i de goe' riskogere :-?

/JK

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 30-05-05 19:23

jk wrote:

> [...]
> finde riskogere som ligner min gamle Melissa MEGET (og sikkert er
> lige så dårlige) - er der nogen som ved hvor de der restauranter får

Kan købes i asiatiske butikker og supermarkeder. I København ligger de alle
vegne, så hvis du bor i hovedstaden er det nemt nok.

De er langt bedre end "de danske". Meget større, ingen slip-letbelægning og
koger også risene væsentlig bedre. Tager dog en smule længere tid at
rengøre, men iblødsætning gør jo underværker.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Max

Dato : 30-05-05 21:09

Hej

> som ligner min gamle Melissa MEGET (og sikkert er lige så dårlige) - er
der
> nogen som ved hvor de der restauranter får fat i de goe' riskogere :-?

Her i en midjysk provinsby kan man købe dem hos en asiatisk og
en mellemøsten foretning.

Mvh Max

Fra : Jakob

Dato : 31-05-05 09:52

> vi har fået lidt blod på tanden efter at have købt en melissa riskoger i
> Føtex

Ha, jeg troede man købe dem hos Toyota...

--
Hilsen Jakob

Fra : Kim Schulz

Dato : 31-05-05 10:06

On Mon, 30 May 2005 20:13:51 +0200
"jk" <nomail@spammenot.com> wrote:

> [...]
> finde riskogere som ligner min gamle Melissa MEGET (og sikkert er
> lige så dårlige) - er der nogen som ved hvor de der restauranter får

hvad kan en riskoger som en gryde med vand ikke kan?

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Max

Dato : 31-05-05 10:36

Hej Kim

>hvad kan en riskoger som en gryde med vand ikke kan?

Passe sig selv.

Mvh Max

Fra : DaneX

Dato : 12-06-05 14:37

> Passe sig selv.

Det er som man ta'r det, synes jeg.
Min Melissa riskoger slukker sgu ikke selv, når jeg mener at risene er
færdige. Den brænder risene halvvejs på hvis jeg ikke holder lidt øje med
den.

/DaneX.

Fra : Kim Schulz

Dato : 31-05-05 10:51

On Tue, 31 May 2005 11:36:06 +0200
"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Kim

> Passe sig selv.

ok om end jeg ikke lige synes der er ret meget arbejde i at koge ris i
en gryde.

--
Kim Schulz | Fundanemt Content Management system:
Geek by nature | http://www.fundanemt.com

Fra : Kim Schulz

Dato : 31-05-05 11:55

On Tue, 31 May 2005 12:01:51 +0200
"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Kim

> Jeg forstår godt hvad du mener, men når det kommer til køkkenudstyr
> findes der så mange ting den ene ikke fatter at der er brug for og
> andre der ikke ville undvære dem. Jeg ville f.eks. nødig undvære min
> røremaskine som mange ikke fatter jeg vil betale for.

Lige røremaskinen synes jeg også er en vigtig maskine i køkkenet

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : Peo

Dato : 02-06-05 11:36

Jeg har en Kina-udgave som er med en aldeles udemærket non-stick belægning
med det tvivlsomme navn HappyFlon Den kan jeg godt anbefale.