ComX og CS?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-05-05 17:31

Hej NG!!!

Vi har lige fået bolignet hos ComX, og jeg har fået en 6/6 Mbit linie og
havde en 3Mbit/320Kbs hos Cybercity før.
Jeg spiller CounterStrike online og havde regnet med at mine pingtider blev
laver med den hurtigere forbindelse, men det er de ikke.
Spiller på boomtowns servere og der er mine pingtider steget fra ca. 35 til
55-100 stykker.

Vi har også lejet en server hos CS-Hosting (http://www.cs-hosting.dk/) og
der kan jeg slet ikke se vores server mere ( 195.225.88.13:27018 ). Er det
mon min opsætning den er gal med, eller er det hos ComX?
Min download er fin nok.

Mvh Sid

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-05-05 17:47

"sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> blev laver med den hurtigere forbindelse, men det er de ikke.
> Spiller på boomtowns servere og der er mine pingtider steget fra ca.

Læs tråden QhCme.42$pq3.22@news.get2net.dk ovre i dk.edb.netvaerk

Omhandler netop ComX og peering med TDC/BoomTown

--
Bjarke Andersen

Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-05-05 17:53

> "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> Læs tråden QhCme.42$pq3.22@news.get2net.dk ovre i dk.edb.netvaerk

Skal jeg bare trykke på tråden?? For så sker der ikke noget udover den vil
skrive en mail til linkets navn?

Mvh Sid

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-05-05 17:58

> Skal jeg bare trykke på tråden?? For så sker der ikke noget udover den
> vil skrive en mail til linkets navn?

Der skal nok laves en formattering jeg ikke lige kan huske. Andre som kan?

--
Bjarke Andersen

Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-05-05 18:01

> "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> Der skal nok laves en formattering jeg ikke lige kan huske. Andre som kan?

Ok, hvad hedder tråden, og hvad dato er den fra?

Mvh Sid

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-05-05 18:26

> Ok, hvad hedder tråden, og hvad dato er den fra?

"Subject: Hjææælp: Høj latency" d.d. og efter lidt googling

--
Bjarke Andersen

Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-05-05 18:12

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, hvad hedder tråden, og hvad dato er den fra?

Har fundet den, takker..

Mvh Sid