vildtpølser
Fra : Janne Poulsen

Dato : 30-05-05 16:08

Jeg har stadig en del dådyr i fryseren og i haven står en røgeovn til varm-
eller mellemvarm røgning. Jeg kunne godt tænke at forsøge mig med røgede
vildtpølser. Nogen der har en opskrift?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-05 09:57

"Janne Poulsen" <suk7jannepoulsen@mail.dk(suk7)> wrote in message
> Jeg har stadig en del dådyr i fryseren og i haven står en røgeovn til
> varm- eller mellemvarm røgning. Jeg kunne godt tænke at forsøge mig med
> røgede vildtpølser. Nogen der har en opskrift?

Pensl med røg.essens altså syntetiske tjærestoffer

Vildt lever længere end slagtedyr i stalde, så vildt opmagasinerer i
musklerne mere ildesmagende bras, som må overdøves med , pyrolyserede
træ-stoffer, krydderurter og hvad ved jeg.

Jeg tror chili er lisssågodt

Fra : Janne Poulsen

Dato : 31-05-05 18:30

Nu bad jeg jo ikke om et tip til at kvæle vildtsmagen. Bare om en god
pølseopskrift. Er der nogen som har den?
I øvrigt bliver de fleste dyr skudt af statsskovene skudt forholdsvis unge.
Nogen gange så unge at kødet smager som kalv.