Nyt forbrugsafregnet ADSL fra TDC.
Fra : Søren Blom

Dato : 30-05-05 16:00

se http://om.tdc.dk/artikel.php?id=69315&dogtag=tdc_o_tdcnyt_nyheder

Det er da billigt at det kun koster 99 kr. om måned i abn, men det kan
hurtig blive en dyr fornøjelse, selvom hr. og fru. Jensen måske har et meget
lille forbrug når prisen er 0,75 kr. pr. MB.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Tim Christensen

Dato : 30-05-05 16:47

Søren Blom wrote:
> [...]
> hurtig blive en dyr fornøjelse, selvom hr. og fru. Jensen måske har et meget
> lille forbrug når prisen er 0,75 kr. pr. MB.

Ja især det at der ikke er noget loft over hvor meget man kan komme til
at betale, det kan hurtigt blive utroligt dyrt. De 200,- man sparer i
forhold til ikke forbrugsafregnet svarer kun til 267MB.

Mvh

Tim

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 30-05-05 17:42

Søren Blom wrote:
> [...]
> hurtig blive en dyr fornøjelse, selvom hr. og fru. Jensen måske har et meget
> lille forbrug når prisen er 0,75 kr. pr. MB.

Har monopol-TDC ikke også haft en forbrugsafregnet bredbånd
hvor man betalte 50 øre per MB? (ud over en debilt lille
gratis mængde MB, vistnok 50).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Søren Blom

Dato : 30-05-05 18:04

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev

> Har monopol-TDC ikke også haft en forbrugsafregnet bredbånd hvor man
> betalte 50 øre per MB? (ud over en debilt lille gratis mængde MB, vistnok
> 50).

Jo, det benytter min gamle far sig faktisk af.