Nokia 3310 bliver langsom til at åbne SMS-~
Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 01-06-01 08:12

Jeg har lige skiftet fra Sonofon Variant til Telmore, og jeg har bemærket af
min Nokia 3310 er blevet væsentlig langsommere til at åbne indbakken og til
at åbne sms-beskederne.
Er der nogen, der har et bud på hvad det skyldes, og om der er noget at gøre
ved det?

Tak

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-06-01 08:20

Thomas Vestergaard skrev:

> [...]
>at åbne sms-beskederne.
>Er der nogen, der har et bud på hvad det skyldes, og om der er noget at gøre

Jeg tror det er den type SIM-kort Telmore bruger...
Jeg havde samme oplevelse da jeg skiftede fra Sonofon til Telmore på
min Audiovox.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 01-06-01 13:38

> Jeg tror det er den type SIM-kort Telmore bruger...
> Jeg havde samme oplevelse da jeg skiftede fra Sonofon til Telmore på
> min Audiovox.

Måske er det derfor at Telmore og Wol er lidt billigere de bruger nok nogle
billige simkort. Har selv WOL og ja Variant eller tele DK simkort er noget
hurtigere.

Man kan åbenbart ikke får alt for pengene

Hilsen

Johnny

Fra : Anders Grauballe

Dato : 01-06-01 14:12

" Johnny Pedersen" <JKP@ehs.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan åbenbart ikke får alt for pengene

Til gængæld kan man have hhv. 200 numre på simkortet plus 30 stk sms'er. Det
er jeg ikke sikker på at man kan ved sonofon eller TDC.

/Anders

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-06-01 14:43

"Anders Grauballe" <widenet@worldonline.dk> wrote in message

> " Johnny Pedersen" <JKP@ehs.dk> skrev i en meddelelse

> Til gængæld kan man have hhv. 200 numre på simkortet plus 30 stk sms'er.
Det
> er jeg ikke sikker på at man kan ved sonofon eller TDC.

Mit TDC kort kan rumme 150 numre.

/Dennis

Fra : Claus Rolsted

Dato : 02-06-01 19:21

Mit Sonofon kort indeholder kun plads til 100 navne og 15 tekstbeskeder.

Mvh
Claus Rolsted
ICQ: 91028400

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 02-06-01 19:24

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
> Jeg tror det er den type SIM-kort Telmore bruger...
> Jeg havde samme oplevelse da jeg skiftede fra Sonofon til Telmore på
> min Audiovox.

Hvis i har en tlf der kan have tlf.nr. lagret i telefonens hukommelse,
sætter det farten betydeligt op på sms'er hvis alle numre flyttes fra
sim-kort til telefon. Ved godt det ikke hjælper så meget for Thomas med
3310, men bare et råd til jer andre :)

Mvh

Peter

--
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!