ComX, etableringspris rækkehus ?
Fra : Martin Henriksen

Dato : 30-05-05 11:51

Hej Gruppe

Vi har generalforsamling i morgen, i en grundejerforening med 290 rækkehuse.
Bestyrelsen stiller forslag om bredbåndsnet a.la ComX

Er der nogen der vil fortælle hvad en etablering i lignende område har
kostet pr.
hus?
Her er der nævnt 15000 - 18000 pr. hus. Man har ikke nået at indhente
egentlig tilbud.

Med venlig hilsen
Martin Henriksen
Humlehusene
Albertslund

Fra : Jens G

Dato : 30-05-05 14:43

On Mon, 30 May 2005 12:50:49 +0200, "Martin Henriksen"
<exxmartin_h@privat.dk> wrote:

> [...]
>kostet pr.
>hus?
>Her er der nævnt 15000 - 18000 pr. hus. Man har ikke nået at indhente

I det område jeg bor i, arbejder man på at lave en bredbåndsforening,
som skal dække ca. 700 parcelhuse.
Der er ikke lavet nogen tilbud endnu, men vi har fået nogle
prisoverslag der siger 15-20000 pr husstand ved 50% tilslutning, så
det ligger nok i det område.
Det større antal husstande opvejer nok prismæssigt det mindre
gravearbejde der må være i en rækkehusbebyggelse.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : Martin Henriksen

Dato : 31-05-05 07:54

"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det større antal husstande opvejer nok prismæssigt det mindre
> gravearbejde der må være i en rækkehusbebyggelse.

Hej Jens
Tak for svaret. Overslagene passer jo meget godt sammen.

Med venlig hilsen
Martin Henriksen
Albertslund