Fejl 645 ved opkobling ?
Fra : Torben

Dato : 01-06-01 06:56

Hejsa, jeg kan ikke komme på nettet med min TDC ADSL linie, og har ikke
adgang til TDC's grupper her fra skolen.

Når jeg forsøger at koble op via min ADSL 256/128, får jeg en fejl 645!
Jeg kan se på TDC's website at de ingen driftsforstyrrelser har i
Sønderborg, så problemet må jo ligge hos mig!

Forslag til nogle ting jeg kan kontrollere, inden at jeg sætter mig til at
vente på at komme igennem til support ?

På forhånd tak!
Torben

Fra : Christen Stephansen

Dato : 01-06-01 13:36

> Når jeg forsøger at koble op via min ADSL 256/128, får jeg en fejl
645!

Fejl 645 er fejl i netværkskomponenterne. Det kan være manglende
Opkaldskort/Dial-up-adapter.

/Christen Stephansen

Fra : Torben

Dato : 01-06-01 15:57

Christen Stephansen <lucifer@jones.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9f8281

> Fejl 645 er fejl i netværkskomponenterne. Det kan være manglende
> Opkaldskort/Dial-up-adapter.

Er installeret, sammen med nødvendige protokoller - det mærkelige er, at det
kun er sådan ca. hver 2. gang at det sker. Derudover virker det fint ?

Nogen der har en idé ?

På forhånd tak!
Torben

Fra : Karsten Guldager

Dato : 01-06-01 16:11

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> wrote in message
>det mærkelige er, at det
> kun er sådan ca. hver 2. gang at det sker. Derudover virker det fint ?
>
> Nogen der har en idé ?

Kontrolpanel->Netværk : Primær netværks logon?

Hvis det er "Windows Family Logon", så prøv istedet at sætte den til
"Windows Logon"

Hvis der er flere forskellige bruger, som logger sig på maskinen, er det nok
ikke så smart at gøre det.
Karsten Guldager

Fra : Torben

Dato : 01-06-01 16:40

Karsten Guldager <nnFJERNDETTE@mailme.dk> skrev i en

> Kontrolpanel->Netværk : Primær netværks logon?
>
> Hvis det er "Windows Family Logon", så prøv istedet at sætte den til
> "Windows Logon"

Den står til Wondows Logon

Fra : Karsten Guldager

Dato : 01-06-01 16:55

> Den står til Wondows Logon

Ok. Står der også "kundenummer@netexpres.dk" i tilslut-vinduet?

Karsten Guldager

Fra : Torben

Dato : 01-06-01 17:28

Karsten Guldager <nnFJERNDETTE@mailme.dk> skrev i en

> Ok. Står der også "kundenummer@netexpres.dk" i tilslut-vinduet?

Nej, det gjorde der faktisk ikke (men det gør der nu) - og det lader til at
virke.
Men det virkede jo sådan ca. hver 2. gang uden, hvad er årsagen til det ?

Tak for hjælpen, og god pinse ;)

Torben