Kode til sunsite
Fra : Mariusz

Dato : 29-05-05 16:22

Hej alle.
Jeg ved godt at dette ikke er det rette sted men hvor er det man opretter
kode til sunsite nyhedsgruppe... Jeg bruger selv news.sunsite.dk. Det er
længhe siden jeg er blevet oprettet.

_mariusz

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-05-05 16:37

Mariusz wrote:
> Jeg ved godt at dette ikke er det rette sted men hvor er det man
> opretter kode til sunsite nyhedsgruppe... Jeg bruger selv
> news.sunsite.dk. Det er længhe siden jeg er blevet oprettet.

Under Funktioner\Konti\Nyheder\Egenskaber\Server.

Fra : Madsen

Dato : 29-05-05 19:04

http://news.sunsite.dk/ kan du se hvordan du bliver registreret.
--
Madsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-06-05 13:11

"Mariusz" <Mariusz@nybro.dk> skrev i

> Jeg ved godt at dette ikke er det rette sted men hvor er det man opretter

Sagt på en anden måde, reglerne og navnlig andre skribenter rager dig en
papand?

Det er en ualmindelig kedelig holdning at have til nyhedsgrupperne, og hvis
alle gjorde som dig bliver grupperne jo ubrugelige. Det er sørgeligt, at du
ikke gider at bruge de to minutter det tager at finde den rigtige gruppe,
men bare vælger den første og bedste gruppe, og så skider på alle andre..

FUT dk.admin.netikette

Claus