Tyrkisk Bad / Hamam I danmark
Fra : thomas pedersen

Dato : 29-05-05 14:27

Ja min kone kommer ikke til tyrkiet i år.
og hun savner meget at kommet i Tyrkisk bad/ Hamam.
så ville jeg spørge her inde på NG.
om der findes nolge steder i Danmark hvor de har sådan et sted hvor hun kan
få en tur som i tyrkiet.

Håber at i kender nogle steder med www side og måske priser.

vi kommer fra Falster men er villig til at kører et godt stykke hvis det er
et kvali sted.

Thomas & Maria

Fra : Mille

Dato : 29-05-05 17:29

"thomas pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber at i kender nogle steder med www side og måske priser.
>
> vi kommer fra Falster men er villig til at kører et godt stykke hvis det

http://www.sidesporet.dk/tyrkiskbad/new/

Hilsen Mille ( som SKAL til Tyrkiet :))

Fra : thomas pedersen

Dato : 29-05-05 17:32